علی عسگری: تعامل با قوا وظیفه صداوسیما

رئیس رسانه ملی در ارومیه: تعامل و همکاری با قوا و کمک به دولت، وظیفه صداوسیماست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس سازمان صدا و سیما، در  نخستین نشست رشد و تعالی مراکز استانها در ارومیه گفت: تعامل و همکاری با قوا و کمک به دولت، وظیفه صداوسیماست و در این راستا علاوه بر انعکاس دستاوردها و پیشرفتها در شبکه های ملی، از مراکز صداوسیمای استانی خواسته ایم تا با استانداران و مسئولان استانی همکاری کنند.

دکتر علی عسگری در ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: آمریکا نمی خواهد وضعیت اقتصادی ما جان بگیرد و تعلل و بدعهدی آنها در برجام مشهود است ولی ما باید با اتکا به توانمندی داخلی و ظرفیت اقتصادی استانها، فعالیتهای امید بخش را منعکس کنیم تا روحیه کار، اشتغال و تولید در جامعه بیش از پیش رشد کند.

رئیس رسانه ملی به پیام رهبر معظم انقلاب درباره حج امسال نیز اشاره کرد و گفت: پیام بسیار انقلابی و کوبنده مقام عظمای ولایت درباره حج ، نقطه عطفی در تاریخ تحولات این منطقه خواهد بود و آثار فراوانی به همراه خواهد داشت.

دکتر علی عسگری افزود: امروز جریان معاند و ضد انقلاب با فتنه گری قصد دارند مخاطبان رسانه ملی را به سمت شبکه های  ضد انقلاب و ضد ارزشهای انسانی سوق دهند و وجود بیش از 200 شبکه ماهواره ای فارسی زبان معاند یا منحرف نشانه ای از این حرکت است که وظیفه مدیران و برنامه سازان رسانه ملی را دو چندان می کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم گفت: صداوسیما امروز پاکترین و شایسته ترین رسانه جهان است و یک تنه در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن با تمام توان ایستادگی  می کند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی بر توجه ویژه به نمادهای دینی و مذهبی و پرهیز از اشرافی گری و دنیا زدگی در تولید برنامه های صداوسیما بخصوص فیلم و سریال تاکید کرد.

آقای سعادت، استاندار آذربایجان غربی هم در این نشست با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استان وروند احیای دریاچه ارومیه به تنوع قومی و مذهبی در آذربایجان غربی و تلاش دشمن برای رودررویی اقوام اشاره کرد و گفت: نقش صداوسیما در انسجام ملی و همگرایی اقوام و پیروان ادیان و مذاهب بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.