خودداری نماینده مجلس هلند از دست‌ دادن با نخست‌ وزیر رژیم‌صهیونیستی + فیلم

نماینده حامی فلسطین در مجلس هلند از دست دادن با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی خودداری کرد.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ منابع خبری گزارش دادند یک نماینده مجلس هلند، هنگام مواجه شدن با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دست دادن با او خودداری کرده و باعث خجالت وی شد.

بر این اساس، هنگام بازدید نتانیاهو از مجلس هلند، درحالی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی دست خود را به سمت «توناهان کوزو» نماینده حامی فلسطین دراز کرده بود، وی از گرفتن دست نتانیاهو خودداری کرد.

کوزو که پیشتر عضو حزب کارگر هلند بوده، اکنون از حامیان فلسطین در مجلس هلند بوده و هنگام ملاقات با نتانیاهو، سنجاق سینه‌ی پرچم فلسطین را به یقه کت خود وصل کرده بود.

براساس این گزارش، بعد از اینکه نتانیاهو، درپی عدم دست دادن کوزو در جمع خبرنگاران خجالت کشید، با بالا انداختن شانه، روی خود را از وی برگرداند.

کوزو که اصالتا تُرک تبار است، در بیان مواضع خود، با نحوه رفتار اسرائیلی‌ها با فلسطینیان و اشغال سرزمین فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی مخالفت کرده است.

وی دلیل دست ندادنش با نخست وزیر رژیم صهیونیستی را سیاست‌های این رژیم در برخورد با فلسطینیان اعلام کرد.

نماینده مجلس هلند با این اقدام خود قصد داشت به نتانیاهو نشان دهد که گروه‌های بزرگی در هلند هستند که با بی‌عدالتی همیشه که در حق فلسطینیان انجام می‌شود، مخالف هستند.

کوزو در یک پست فیسبوکی با اشاره به جنگ غزه در سال 2014 ادامه داد شرم‌آور است که در هلند برای نتانیاهو فرش قرمز پهن شده است.

لینک دانلود

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار