فعالیت 30 نشریه دانشجویی در دانشگاه علم و صنعت/ کمبود بودجه گریبان‌گیر توسعه فرهنگی

معاون فرهنگی پژوهشی دانشگاه علم وصنعت گفت: این دانشگاه با محدودیت بودجه در سال تحصیل جدید مواجه شده اما 30نشریه دانشجویی به کار خود در سال تحصیلی جدید ادامه می‌دهند.

شریعت معاون فرهنگی پژوهشی دانشگاه علم وصنعت در گفت‌وگو باخبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه برای دانشجویان مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترا اظهار داشت:‌ این دانشگاه با برگزاری اردو معارفه برای دانشجویان برنامه‌های مختلف فرهنگی با هدف آشنا ساختن افراد با محیط دانشگاه، استادان و دیگر دانشجویان  در اردوگاه لواسانات به استقبال آن‌ها می‌رود.

وی بیان کرد: در این اردو همانند سالیان گذشته در جهت رشد مهارت‌های دانشجویی کارگاه‌هایی بر گزار شده و دانشجویان زیرنظر مشاوران خبره این دانشگاه‌ مسائل و مشکلات خود را بازگو می‌کنند.

شریعت ادامه داد: در دانشگاه علم وصنعت در قالب برنامه راهبردی حمایت ویژه‌ای از انجمن‌های علمی در مقاطع مختلف کرده وبا برگزاری بازدید‌های علمی و کارگاه‌های پژوهشی سعی در ارتقا سطح علمی و فرهنگی دانشگاه‌ می‌کنند.

وی یادآور شد: فعالیت دفتر ارتباط با مدارس عملا فرصتی را برای آشنایی بیشتر دانشجویان با قسمت‌های مختلف دانشگاه کرده و این کار با بها دادن به کانون‌ فرهنگی هنری افزایش می‌یابد.

شریعت عنوان کرد: با توجه به محدودیت بودجه در دانشگاه‌های سراسر کشور این مرکز آموزشی سعی می‌کند بودجه فرهنگی را تأمین و برنامه‌های متنوع‌اش را در طول سال اجرا کند.

وی ابراز داشت: ارتباط بیشتر با دانش‌آموختگان دانشگاه علم و صنعت یکی از اقدامات این مرکز آموزشی بوده تا با ارائه مشاوره خوب به فارق‌ تحصیلان توانمندسازی آنها در بعد از اتمام تحصیل افزایش یابد.

شریعت تأکید کرد: در حال حاضر دانشگاه‌ علم و صنعت 30 نشریه فعال دارد و در سال تحصیلی جدید حمایت قابل توجهی از نشریات و انجمن‌های علمی دارد.

وی گفت: این دانشگاه سعی دارد بحث‌های کرسی‌های آزاداندیشی را به طور جدی‌تر در سال تحصیلی جدید دنبال کرده و با تخصیص بودجه امکانات بیشتری را در اختیار دانشجویان قرار دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار