برای اولین بار در ایران؛ خرید بلیط هواپیما به تمام دنیا با کارت شتاب

با حضور پررنگ دنیای مجازی در زندگی روزمره، تردیدی نیست که خرید آنلاین یکی از جدی‌ترین‌ و بهترین گزینه‌ها برای خرید بلیط هواپیما است که اگر امتیازات آن‌ را بدانید و یک‌بار این کار را انجام دهید، بدون تردید از مشتری‌های پروپاقرص خرید آنلاین بلیط هواپیما خواهید شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خرید بلیط هواپیما خارجی به شیوه‌ی آنلاین نیز چند وقتی است که جای خود را در بین کاربران اینترنت باز کرده و علاقه‌مندان به خود را دارد. بعد از رفع تحریم‌ها و بهبود روابط بین‌المللی پس از برجام، سامانه‌های اینترنتی خرید بلیط هواپیما نیز تلاش می‌کنند که امکان خرید اینترنتی پروازهای بین‌المللی ایرلاین‌های داخلی و خارجی را برای کاربران خود فراهم کنند.

اما یکی از مهم‌ترین محدودیت‌هایی که مسافران ایرانی در خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی با آن روبرو هستند، عدم امکان استفاده از کارت بانکی و خرید بلیط به طور مستقیم از ایرلاین‌های معتبر خارجی و داخلی در مسیرهای بین‌المللی است. اما برای اولین بار در کشور، این امکان برای مسافران فراهم شده تا بتوانند، بلیط پروازهای خارجی خود را به صورت تمام آنلاین و با استفاده از کارت شتاب خود خریداری کنند.


برای اولین بار در ایران؛ خرید بلیط هواپیما به تمام دنیا با کارت شتاب


سامانه‌ی اینترنتی خرید بلیط هواپیما، علی‌بابا، برای اولین بار در کشور این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده ‌است تا بتوانند با کارت شتاب بانکی و به ریال مبلغ بلیط پروازهای خارجی معتبری همچون لوفتهانزا، کی‌ال‌ام و... را پرداخت کنند.

قیمت بلیط پروازهای خارجی در این سامانه، کاملا رقابتی بوده و در اکثر مواقع اختلاف قابل توجهی با قیمت‌های آژانس‌های حضوری دارد. در این سایت مسافران با لیست بلند بالایی از کلیه پروازهای بین‌المللی روبه‌رو می‌شوند که می‌توانند پروازهای ایرلاین‌های مختلف را از نظر ساعت و قیمت با ‌هم مقایسه کنند و با توجه به مسیر خود و حتی بسته به شرایط مالی، در کمترین زمان و به راحتی، بلیط خود را در بازه‌ی زمانی مشخص، خریداری کنند.

اولین و تنها سامانه‌ای که فرایند جستجو و خرید را به صورت تمام آنلاین انجام می‌دهد، علی بابا است که در راستای خدمت‌رسانی بهتر ، تمامی اطلاعات پروازی را بعد از خرید به صورت پیامک و ایمیل برای مسافر می‌فرستد. پشتیبانی 24 ساعته و ضمانت بلیط خریداری شده از مهمترین دلایلی است که باعث جلب اعتماد کاربران به این سامانه شده و مسافر می‌تواند با اطمینان بلیط پروازهای داخلی،خارجی و قطار را از alibaba.ir خریداری کند.

منبع : pr
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار