لباسهای ریش ریش شلوارهای زخمی، کراوات و پاپیون در شیراز ممنوع شد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از اجرای طرح برخورد با پوشاک نامتعارف در سطح شهر شیراز خبر داد.

لباسهای ریش ریش شلوارهای زخمی، کراوات و پاپیون در شیراز ممنوع شد
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سید موسی حسینی رئیس پلیس امنیت عمومی استان از اجرای طرح برخورد با پوشاک نامتعارف در سطح شهر شیراز خبر داد.

سرهنگ حسینی گفت: با توجه به اینکه اخیرا لباس هایی با علائم و مشخصات نامتعارف و اهداف خاص در سطح برخی از فروشگاه ها توزیع می شود، طرح برخورد با پوشاک نامتعارف در دستور کار پلیس فارس قرار دارد و طی روزهای آینده با جدیت تمام در سطح شهر شیراز اجرا میشود.

وی ادامه داد: در این طرح پوشاک نامتعارف مکشوفه جمع آوری، معدوم و با متصدیان نیز برابر قانون برخورد و ضمن پلمب واحدصنفی، پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شیراز ارسال می شود.
 
رئیس پلیس امنیت عمومی استان با بیان اینکه استفاده از مانکن های نامتعارف و مبتذل در واحدهای صنفی ممنوع می باشد، اظهار کرد: فروش هرگونه مانتو و پوشاک مبتذل، کوتاه، چسبان، شیشه ای، بدون دکمه و با نوشتار خارجی و نمایش آرم و پرچم بیگانه ممنوع است.

سرهنگ حسینی افزود: فروش هرگونه پوشاک و شلوار مردانه و زنانه ذاب (زخمی یا ریش ریش)، البسه نامتعارف و دست دوم (تاناکارا) ممنوع می باشد.وی بیان کرد: رعایت ظواهر و پوشش اسلامی از سوی متصدی، مباشر و فروشندگان در واحدهای صنفی الزامی بوده و استفاده از زیورآلات، لباس نامتعارف، کراوات و پاپیون ممنوع است.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان با بیان اینکه به منظور حفظ شأن و حقوق شهروندان، رعایت استتار کامل واحدهای صنفی فروش پوشاک زنانه (لباس زیر) به صورتی که درون امکنه از بیرون آن قابل مشاهده نباشد الزامی است،بیان کرد: حضور متصدی مرد و استفاده از فروشنده مرد در مغازه های لباس زیر زنانه ممنوع است.

سرهنگ حسینی از ممنوعیت بکارگیری اتباع خارجه غیرمجاز در واحدهای صنفی خبر داد و افزود: بکار گیری مشمولین غایب و سربازان فراری در واحد های صنفی نیز ممنوع و با مسئولان این واحدها برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.
 
منبع:خبرجنوب
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار