هافینگتن پست گزارش داد:

ترامپ به دنبال طراحی تئوری توطئه علیه "هما عابدین"

"دونالد ترامپ" با مطرح کردن تئوری توطئه "هما عابدین"، سعی دارد از این فرصت برای کسب آراء و منفور کردن نامزد دموکرات بهره ببرد.

هافینگتون پست: ترامپ به دنبال طراحی تئوری توطئه علیه به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی هافینگتن پست در مطلبی نوشت: دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با مطرح کردن تئوری توطئه، از احتمال ارتباط "هما عابدین" دستیار ارشد هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات، با گروه‌های افراطی خبر داد.

این نخستین بار نیست که ترامپ اعضای خانواده عابدین را هدف قرار می‌دهد. او چندی پیش آنتونی وینر –همسر سابق هما عابدین—را یک "منحرف" و یک "بیمار" نامید. وینر از نمایندگان سابق حزب دموکرات است که به دلیل رسوایی اخلاقی از حزب خارج شد. ترامپ شب گذشته در مصاحبه با دُری مونسون از شبکه KIRO با اتکا به یک تئوری توطئه، درباره هما عابدین گفت: بهتر است به جایی که او و مادرش کار می‌کردند و در حال حاضر کار می‌کنند، توجه کنید. از سوی دیگر، او با مردی ازدواج کرد که بیمار و غیرقابل‌کنترل بود و همین روند دسترسی او به اطلاعات محرمانه را تسهیل کرد. کسی نمی‌داند کلینتون چگونه با وی آشنا شد. ولی من می‌دانم. کلینتون به‌واسطه آنتونی وینر با عابدین آشنا شد.

در سال‌های اخیر، عابدین موضوع تئوری توطئه در میان محافظه‌کاران بوده است. برخی از رسانه‌های آمریکایی او را سایه کلینتون می‌نامند و مدعی شده‌اند او با گروه اخوان‌المسلین مصر و عربستان سعودی پیوندهای نزدیک خانوادگی و کاری دارد و حلقه اتصال کلینتون و گروه‌های افراطی است.

هما عابدین، 40 ساله، از دستیاران قدیمی کلینتون در زمان تصدی سمت وزارت خارجه آمریکا و مسلمان است و از پدری هندی و مادری پاکستانی متولد شد و در حال حاضر معاون ستاد انتخاباتی نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

ترامپ با مطرح کردن تئوری توطئه عابدین، سعی دارد از این فرصت برای کسب آراء و منفور کردن نامزد دموکرات بهره ببرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار