شیراز؛

ساخت گالری موزه هنر های تجسمی در شیراز

ایجاد گالری موزه هنرهای معاصر تا چند ماه آینده افتتاح و در اختیار هنرمندان شهر شیراز قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمود رضا طالبان نایب رئیس شورای اسلامی شیراز گفت: طرح اولیه ایجاد نگارخانه شورای اسلامی شهر شیراز تصویب و تا چند ماه آینده افتتاح و در اختیار هنرمندان شهر شیراز قرار می‌گیرد.
وی افزود: ایجاد یک نگارخانه در محل شورا می‌تواند زمینه تعامل مناسب بین هنرمندان و شورای شهر ایجاد کرده و نخستین گام در توسعه زیرساخت ‌های فیزیکی در زمینه عرضه آثار هنری در بخش ‌های مختلف باشد.
طالبان ادامه داد: ‌شیراز با توجه به برخورداری از داشته‌ های فراوان فرهنگی و هنری در بخش ‌های مختلف، بدون زیرساخت ‌هایی نظیر موزه، گالری و سالن های مناسب و متناسب است.
وی بیان کرد: ایجاد چنین امکانی موضوعی میان بخشی و نیازمند همکاری شهرداری، شورا، فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری و سایر نهاد های متولی است.
نایب رئیس شورای اسلامی شیراز با بیان اینکه در شیراز هنرمندان توانمندی در هنر های تجسمی و سایر بخش‌ ها داریم اما این هنرمندان امکان عرضه آثار خود را در مکانی مناسب و دائمی ندارند تصریح کرد: ورود استاندار فارس به عنوان مدیریت ارشد استان می ‌تواند در سرعت بخشیدن به اقدامات و طرح‌ های مد نظر تاثیرگذار باشد.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: ساخت ، گالری ، موزه ، هنرهای ، تجسمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار