کرمان؛

هشدار، در مورد فروش داروهای تقلبی در فضای مجازی

رئيس پليس فتا استان کرمان درباره فروش داروهای تقلبی در فضای مجازی خصوصا شبكه های اجتماعی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ كامبیز اسماعیلی گفت: افرادی که با داروهای تقلبی تجارت می‌کنند، کلاهبرداران کوچکی نیستند چرا که در حال حاضر خرید و فروش داروهای تقلبی تبدیل به یک تجارت جهانی و برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: قیمت دارو‌ها در فضای مجازی بسیار ارزان‌تر است اما بیشتر اوقات داروهای فروخته شده تقلبی هستند و این به بهای به خطر انداختن سلامتی انسان تمام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان نباید به تبلیغات فروش دارو و تجهیزات پزشکی در سایت‌های اینترنتی و شبكه های اجتماعی توجه کنند ،زیرا بررسی‌ها نشان می‌دهد اکثر این وب سایت‌ها اقدام به فروش تجهیزات تقلبی پزشکی و دارویی غیر مجاز و خطرناک می‌کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه شک و شبهه‌ای در مورد اینكه سرعت جرایم و کلاهبرداران چندین برابر سرعت کسب دانش و آگاهی کاربران اینترنتی در ایران است وجود ندارد.

رئیس پلیس فتا در پایان گفت:اگرچه جای خرسندی است که بخش اعظمی از این کلاهبرداری‌ها توسط پلیس کشف و شناسایی می‌شود، اما اگر تدابیر پیشگیرانه گسترده را به کار نگیریم، مجرمان اینترنتی می‌توانند آسیب‌های زیادی به همشهریان وارد كنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار