یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به راهپیمایی فلسطینی‌ها در استان رام‌الله

در حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌های معترض به گسترش شهرک‌سازی بوسیله رژیم اشغالگر، ده‌ها نفر دچار مسمویت ناشی از شلیک گاز اشک‌آور شدند.

یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به راهپیمایی فلسطینی‌ها در استان رام‌الله
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری دولتی قطر، در یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به راهپیمایی فلسطینیان در دو منطقه بلعین و نعلین واقع در کرانه غربی رود اردن، دهها تن دچار مسمومیت ناشی از شلیک گاز اشک آور شدند.

صدها تن از فلسطینیان ساکن دو منطقه نعلین و بلعین در استان رام الله و گروهی از فعالان خارجی روز جمعه با برپایی راهپیمایی مسالمت آمیز هفتگی خود در این منطقه، سیاست های رژیم صهیونیستی در گسترش شهرک‌سازی و ادامه ساخت دیوار حایل در زمین های متعلق به فلسطینیان این منطقه را محکوم کردند.

در همین حال «محمد عمیره،» عضو کمیته مردمی مقاومت، در برابر دیوار حایل و شهرک سازیهای رژیم صهیونیستی گفت ارتش این رژیم به راهپیمایی مسالمت امیز فلسطینیان در نعلین و بلعین یورش برد و اقدام به شلیک گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور به سوی تظاهرکنندگان کرد.

وی خاطر نشان کرد ارتش صهیونیستی از ساعات اولیه صبح جمعه نیروهای خود را دراین منطقه مستقر کرده بود تا از نزدیک شدن فلسطینیان به زمین هایی که قرار است مصادره شود جلوگیری کند؛ اما جوانان فلسطینی با شکستن حلقه محاصره، خود را به دیوار حایل رساندند و به دنبال آن درگیریهایی میان دو طرف رخ داد و دهها معترض فلسطینی زخمی شدند.

در روستای بلعین نیز نظامیان صهیونیست راهپیمایی فلسطینیان در حمایت از قدس به مناسبت سالروز آتش زدن مسجدالاقصی به دست صهیونیستها را سرکوب کردند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار