آبادان؛

ورود 34هزار دانش آموزشادگانی به مدارس در مهرماه

۳۴ هزار دانش آموز در شادگان مهرماه وارد مدارس می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ حبیب حاجی زاده مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: در سطح این شهرستات قریب به ۳۴ هزار دانش آموز در۳۰۰ مدرسه شهر و روستاها ابتدای مهرماه برای تحصیل وارد مدارس می‌شوند.

حاجی زاده از بازگشایی ۳۰۰ مدرسه در نخستین روز از ماه مهر امسال خبر داد و افزود: همه زیرساخت‌ها برای اجرای تحول بنیادین آموزش و پرورش در سطح شهرستان شادگان مهیا شده است.

وی، یکی از موضوعات حساس در آموزش و پرورش را افزایش فضای آموزشی ذکر کرد و گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و باید به بحث فراهم سازی امکاناتی برای آنان توجه ویژه داشت.

مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان ، رسالت ‌فرهنگیان ‌و دانش‌آموزان ‌را به ‌عنوان‌ پرچمداران‌ تعلیم ‌و تربیت سنگین‌تر از سایر اقشار جامعه ‌دانست و افزود: این مدارس در حوزه‌های روستایی و شهری مشغول به علم‌آموزی و تربیت هستند و نیاز است برای توجه به وضعیت تحصیلی دانش آموزان مسئولان دستگاه های مختلف اجرایی همکاری مضاعف تری داشته باشند.

حاجی زاده ، با بیان اینکه دانش‌آموزان امید آینده ما هستند، عنوان کرد: خدا را شاکریم که در فضای جمهوری اسلامی نفس می‌کشیم و از عطر شهیدان بهره مندیم و به فضل الهی با وجود جوانان و نوجوانان دانش‌آموز ما به برتری علمی در سطح جهان فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.