جبهه خلق: دشمن از آزمودن صبر ما اجتناب کند

جبهه خلق برای آزادی فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داد که از آزمودن صبر آنها اجتناب کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه های خبری فلسطین، جمیل مزهر طی سخنانی در جشنواره دانش آموزان اول دبیرستان در غزه گفت که پیروزی بلال کاید عضو اسیر جبهه خلق که از 68 روز پیش اعتصاب غذا کرده است و نیز دیگر اسرای در بند زندان های رژیم صهیونیستی حتمی است و رژیم صهیونیستی ضروری است معادلات خود را بار دیگر مورد محاسبه قرار دهد زیرا چنانچه سلامتی احمد سعدات دبیر کل جبهه خلق و بلال کاید و یا هر اسیر دیگری به خطر بیفتد، این جبهه دست به اقدام انقلابی خواهد زد.

در ژوئن سال گذشته دادگاه رژیم صهیونیستی بلال کاید که از اعضای جبهه خلق برای آزادی فلسطین است، به بازداشت اداری بازگرداند و این در حالی بود که دوره 15 ساله محکومیت وی در زندان به پایان رسیده بود.

«بازداشت اداری» یک نوع بازداشت بدون محاکمه به مدت یک تا 6 ماه است که در مورد برخی ها این مدت زمان بارها تمدید می شود و رژیم صهیونیستی وجود پرونده های امنیتی درباره این افراد را بهانه ای برای تمدید بازداشت آنها قرار می دهد.

بر اساس آمارهای رسمی فلسطین حدود 7 هزار فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی در اسارت بسر می برند.

از سوی دیگر کرانه باختری و نوار غزه شاهد برپایی تجمعات و راهپیمایی های گسترده به نشانه همبستگی با این اسیر فلسطینی است. فلسطینیان خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط کاید هستند.

در همین راستا، اسرای جبهه خلق برای آزادی فلسطین و دیگر حامیان آنان خواستار همبستگی با اسیر کاید تا زمان آزادی وی شده اند.

اسرای حماس و دیگر گروه های فلسطینی نیز تاکنون چندین مرتبه به نشانه همبستگی با این اسیر فلسطینی دست به اعتصاب غذا زده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
رژیم هار صهیونیستی را فقط عمل نظامی می تواند مهار کند ، هر هدفی را زد ، عین همان هدف در سرزمین های اشغلی باید زده شود .
این است را ه کار مدیریت تجاوزهای رژیم دست نشانده صهیونیستی در منطقه .
آخرین اخبار