سبقت الهی: المپیک نمایانگر سطح ورزش هر کشور است

تیرانداز المپیکی تپانچه گفت: آوردگاه بزرگی همچون المپیک مشخص می کند که ورزش هر کشور در چه جایگاهی قراردارد.

گلنوش سبقت الهی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تجربه حضور درالمپیک ریو بیان کرد: مسابقات المپیک با تمامی رقابت های جهانی که در طول سال شرکت می کنیم متفاوت است البته از این لحاظ که میدان رقابت برترین تیراندازان جهان است فضای متفاوتی دارد.

وی افزود: سطح مسابقات تپانچه بسیار بالا بود و رکورد المپیک دوره کذشته در این رقابت ها شکسته شد حتی نسبت به مسابقات تفنگ از کیفیت بالاتر برخوردار بود و تیراندازان رقابت تنگاتنگی با هم داشتند.

تیرانداز المپیکی تپانچه گفت: عرصه المپیک میدان جدیدی برای من بود و تجربه آن با دیگر مسابقات متفاوت است و تا وقتی ورزشکار این میدان را تجربه نکند نمی تواند آن را درک کند.

وی ادامه داد: رکوردی که در المپیک ثبت کردم خوب بود اما انتظار داشتم بهتر کار کنم اگر در تمرینات بیشتری شرکت می کردم رکورد بهتری ثبت می شد. شرایط المپیک با تمام رقابت ها متفاوت است و تیراندازان با آمادگی در این رقابت ها شرکت می کنند.

سبقت الهی افزود: اکنون که المپیک ریو برای تیراندازان به پایان رسید باید به فکر برنامه ریزی المپیک بعدی باشیم و برای اینکه در رقابت با دیگر کشور ها عقب نمانیم نیاز به برنامه ریزی منسجم داریم.

وی در پایان گفت: هنوز با کشور های دیگر فاصله زیادی داریم و میدانی مانند المپیک مشخص می کند و تیراندازی ما در چه سطحی قرار دارد بنابراین ما نباید از رقابت با حریفان عقب بمانیم.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار