پرداخت بیمه فرهنگیان در کمتر از 2 هفته

مدیرکل توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت بیمه تکمیلی فرهنگیان در کمتر از 2 هفته خبر داد.

فرشید سیاری مدیر کل توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص توجه به بحث بیمه تکمیلی فرهنگیان و چگونگی پرداخت آن گفت: نسبت به سال‌های گذشته سرعت پرداخت بیمه بیشتر شده و هیچگونه کاهش تعهد پرداختی وجود نداشته و به طور متوسط بیمه در کمتر از دو هفته به مشمولان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به خدمات ارائه شده در مواردی حتی یک فرد از ابتدای مهر پارسال تاکنون 500 میلیون تومان خسارت دریافت کرده است.

سیاری‌ با بیان اینکه هزینه‌های درمانی محاسبه شده و سریعا در دستور کار برای پرداخت بیمه قرار می‌گیرد اظهار کرد: چنانچه مصادیقی‌ خلاف این شرایط برای فرهنگیان وجود داشته باشد آن را منعکس کرده تا مراحل قانونی هر چه سریعتر برای آن انجام شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: بحث توسعه مراکز صعب‌العلاج و ارائه خدمات دندانپزشکی که پیش از این حذف شده بود اکنون در دستور کار قرار گرفته و استان‌ها روی این مسئله کار می‌کنند.

سیاری با اشاره به اینکه شرایط بیمه تکمیلی به قوت خود باقی است گفت: هیچگونه تعهد و ارائه خدمات کاهش پیدا نکرده و برای خدمات‌رسانی بهتر پس از مهلت مقرر این دوره یعنی از اول مهر 95 در حال تصمیم‌گیری نهایی هستیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار