پارسایی: تولید داخلی با کیفیت بالا، الزامات اقتصاد مقاومتی است

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده باشگاه‌های ورزشی از تولیدات داخلی با کیفیت یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی در ورزش است.

پارسایی: تولید داخلی با کیفیت بالا، الزامات اقتصاد مقاومتی استبهرام پارسایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: باشگاه‌های ورزشی ما باید همانند دیگر باشگاه‌های جهان سود آور باشند و به بخش خصوصی واگذار شوند تا به اقتصاد مقاومتی در ورزش کمک کنم.

وی در ادامه عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی در ورزش نیازمند کارهای اصولی است. اول ارتقای کیفیت تولیدات داخلی که همراه با رقابت صورت بگیرد.

دوم، تعامل با کشورهای دنیا و صادر کردن تولیدات داخلی ورزشی خیلی زیاد به اقتصاد مقاومتی در ورزش کمک می‌کند.

لباس‌های نا مرغوب تیم‌ملی را پیگیری می‌کنیم

پارسایی بیان کرد: اگر استفاده از لباس‌های نا مرغوب برای تیم‌‌ملی فوتبال صحت داشته باشد در آن صورت ما در کمیسیون اصل 90 این مسئله را رسیدگی می‌کنیم.

سخنگوی اصل 90 بیان کرد: طبق نظر کارشناسان پیرا‌هن‌های تیم‌ملی فوتبال کیفیت خوبی ندارد و مسئولان با قیمت بالایی این تولیدات بی کیفیت را خریداری کردند.

وی در ادامه عنوان کرد: کارشناسان گزارشی از لباس‌های تیم ‌ملی به کمیسیون اصل 90 ارائه کردند که این لباس‌ها در مقایسه با پیراهن‌های تیم‌ملی کره‌جنوبی از کیفیت برخودار نیست. به هرحال مسئولان ورزش به اندازه قیمت برند‌های معروف هزینه می‌کنند اما لباس‌‌های بی‌کیفیت دراختیار بازیکنان تیم‌ملی قرار می‌دهند.

پارسایی بیان کرد: کیفیت پیراهن‌ها باید در شان تیم‌ملی باشد و حیثیت فوتبال ما را در جام جهانی زیر سوال نبرد. من شنیدم که پیراهن‌های تیم‌ملی با کیفیت پایین و چند صد برابر قیمت واقعی‌شان در اختیار فوتبال کشورمان قرار گرفته است.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: تولیدات داخلی باید استانداردها را رعایت کنند تا ارزش حمایت داشته باشند و گرنه باشگاه‌های ورزشی به سمت استفاده از برند‌های خارجی می‌روند و این موضوع به اقتصاد مقاومتی ضربه می‌زند.

پرونده فساد در فوتبال به قوه قضائیه ارجاع می‌شود

وی درباره وضعیت پرونده فساد در فوتبال در مجلس دهم گفت: پرونده فساد در فوتبال حجیم است و گزارش این پرونده در صحن علنی مجلس نهم قرائت شد و اکنون قرار است بخشی از آن به قوه قضائیه ارجاع می‌شود تا در آنجا به تخلفات رسیدگی شود.

پارسایی درباره اینکه گفته می‌شود پرونده فساد در فوتبال مختومه شده است، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و این پرونده قرار است برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شود تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

سخنگوی اصل 90 درباره جذب بازیکنان خارجی بی کیفیت از سوی تیم‌ها تصریح کرد: باشگاه‌های بخش خصوصی و دولتی طبق منافع تیمشان‌ باز‌یکن خارجی جذب می‌کنند و ما نمی‌توانیم ایرادی از به خدمت گرفتن این بازیکنان بگیریم.

وی در پایان درباره عملکرد ورزشکاران در المپیک ریو خاطرنشان کرد: به هرحال ورزشکاران همت کرده و در این آوردگاه بزرگ حضور یافتند. بر این اساس جای تقدیر و تشکر دارد. همچنین آرزوی موفقیت برای همه ورزشکاران در المپیک دارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار