اتهام سخنگوی ستاد ترامپ علیه رسانه ها؛

خبرنگاران به حامیان ترامپ حمله می کنند

«کاترینا پیرسون» سخنگوی ستاد دونالد ترامپ، «خبرنگاران چپ گرا» را به حمله «عملی» به حامیان ترامپ متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پولیتیکو، «کاترینا پیرسون» روز دوشنبه به شبکه فاکس بیزنس گفت: رای دهندگان کسی را می خواهند که توان واکنش به حمله داشته باشد زیرا از این که می بینند خبرنگاران، با حمله به طرفداران ترامپ آن ها را وادار به تسلیم می کنند، خسته شده اند. این کار، آن ها را دلسرد می کند.

ترامپ هفته گذشته به رسانه ها و به ویژه نیویورک تایمز حمله کرد زیرا او را «بی رمق، عصبی و سردرگم در فرایند سیاست» خواندند.

ترامپ در حساب توئیتری خود، روزنامه نیویورک تایمز را «روزنامه دروغ پرداز» خواند که حامی کلینتون است. وی بعدتر ادعا کرد اگر رسانه های مشمئزکننده و فاسد، تصویر صحیحی از من به تصویر می کشیدند، و صحبت های مرا وارونه جلوه نمی دادند، من 20 درصد از هیلاری کلینتون جلوتر بودم.

وی همچنین ادعا کرد رسانه ها، سخنرانی های او را به درستی پوشش نمی دهند و هرگز «پیام واقعی» یا اندازه جمعیت را درست نشان نمی دهند. او ادعا کرد من فقط با کلینتون دغل باز نمی جنگم؛ بلکه با رسانه های فاسد و فریبکار و فرایند حمایتی دولت او می جنگم. مردم این را می فهمند.

پیرسون گفتک توئیت ترامپ نشان می دهد برخلاف دو نامزد جمهوری خواه گذشته، اهل مبارزه است تا نشان دهد نظرات او هم بازگو می شود.

وی گفت: همه می دانند رسانه ها به سمت چپ تمایل دارند. اما من فکر می کنم مردم بسیاری موافقند که در خصوص ستاد و خود ترامپ، زیاده روی می کنند. من فکر می کنم شیوه مبارزه ترامپ، همین است. دو نامزد قبلی جمهوری خواه، می نشستند و به آن ها حمله می شد اما ترامپ چنین فردی نیست.

ترامپ بارها در طول کارزار خود با رسانه ها مشاجره داشته و مانع حضور خبرنگاران پولیتیکو و واشینگتن پست در سخنرانی هایش شده، یک خبرنگار معلول را مسخره کرده و به گزارشگر ان بی سی نیوز گفته است «ساکت باش» و سخن از تصویب قوانینی می کند که بتواند از این سازمان ها شکایت کند.

سخنان پیرسون، یک هفته بعد از این مطرح می شود که حتی موافقان ترامپ نیز زبان به انتقاد از او گشودند. وی هفته گذشته دوباره مدعی شد کلینتون و اوباما باعث تاسیس داعش شده اند و بعدتر ادعا کرد این را فقط به کنایه گفته است.

پیرسون نیز هفته گذشته مدعی شده بود باراک اوباما، پای آمریکا را به افغانستان باز کرده و بعد هم مدعی شد به دلیل اختلال در ابزار ارتباط شنوایی اش این اشتباه فاحش را مرتکب شده است. جالب است ترامپ نیز بعد از مصاحبه خود با سی ان ان، همین ادعا را مطرح کرده بود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار