نورمحمدی در مراسم افتتاح صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مطرح کرد:

5 شعبه از صندوق های قرض‌الحسنه امداد ولایت راه اندازی شد

مدیر عامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از راه‌اندازی 5 شعبه از صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در استان‌های قم، گلستان، همدان، خراسان شمالی و تهران خبر داد.

5 شعبه از صندوق های قرض‌الحسنه امداد ولایت راه اندازی شد
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگار جوان؛ علی نورمحمدی مدیر عامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در مراسم افتتاحیه این صندوق که امروز(یک شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: مفتخریم که همزمان با سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) 5 شعبه از صندوق های قرض الحسنه ولایت در استان‌های قم، گلستان، همدان، خراسان شمالی و تهران افتتاح شد.

وی افزود: با توجه به آیات و روایات خداوند متعال، ثواب قرض‌الحسنه را بسیار زیاد ذکر کرده و در این راستا این صندوق با حمایت مسئولان و رئیس کمیته امداد راه‌اندازی شد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت تصریح کرد:‌ این صندوق بر اساس اساس‌نامه کمیته امداد افتتاح شده و اخذ مجوز تاسیس و فعالیت این صندوق در 100روز به اتمام رسیده که این امر کم سابقه است.

نور محمدی گفت: این صندوق با سرمایه هزار میلیاردی راه‌اندازی شده که ان شاالله در آینده به 10برابر این میزان افزایش پیدا می کند.

وی بابیان اینکه سال گذشته 1000فقره وام اعطا شده است،بیان کرد: امسال ان شاالله با کمک خیرین، مشکل بیشتر مددجویان تحت پوشش  کمیته امداد برطرف می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا جیریایی شراهی
۲۳:۴۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
سلام وقت بخیر
من ساکن اراک هستم
قصد افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت را دارم
لطفا راهنمایی بفرمائید.
متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
ادرس این صندوقها را بنویسید. یک ساعت است تو گو گل سرچ میکنم هیچ ادرسی از این صندو قها پیدا نکردم.
آخرین اخبار