لرستان؛

معدوم سازی یک تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در لرستان

مدیر کل دامپزشکی لرستان گفت: یک تن انواع فرآورده های خام دامی در لرستان ضبط و معدوم سازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ابراهیم توکلی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظارت بر رستورانهای شهری و بین راهی شدیدتر شده است.
 
وی با بیان اینکه از ابتدای تابستان نظارت بر رستورانهای شهری و بین راهی شدیدتر شده است افزود: با توجه به فصل تابستان و افزایش مسافرت ها، دامپزشکی استان یکی از وظایف خود که نظارت بر رستورانها بوده را به طور جدی تری دنبال کرده و نظارت بر رستورانهای درون شهری و بین راهی را بیش از پیش تشدید کرده است.
 
مدیر کل دامپزشکی لرستان گفت: حاصل این نظارت ها ضبط و معدوم سازی بیش از یک تن انواع فرآورده های خام دامی به علت های مختلف بوده است.
 
توکلی خاطر نشان کرد: تا پایان فصل تابستان این نظارت ها در شرایط فوق العاده باقی خواهد ماند.
 
وی در ادامه  با بیان اینکه ۳۰۰ کیلوگرم مرغ تاریخ مصرف گذشته هم از یکی از فروشگاههای شهرستان خرم آباد ضبط و معدوم شد گفت: در چند روز گذشته با توجه به افزایش قیمت مرغ، عده ای از فروشندگان مرغ با توجه به کم بودن تقاضا اقدام به منجمد کردن مرغ کشتار روز کرده که بر خلاف قوانین سازمان دامپزشکی کشور است.
 
مدیر کل دامپزشکی لرستان گفت: چنین محموله هایی باید ضبط و پس از طی مراحل قانونی معدوم شوند که کارشناسان کنترل و بازرسی مواد خام دامی شهرستان خرم آباد ضمن بازرسی از مراکز عرضه مواد خام دامی ضمن ضبط و معدوم سازی محموله یاد شده، فرد خاطی را به مراجع قضایی معرفی کرده اند.
انتهای پیام /ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار