ناتو به پوکمون گو‌بازها هشدار داد!

سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در هشداری، از افرادی که «پکمون گو» بازی می‌کنند خواست از محل برگزاری تمرین نظامی نیروهای ناتو دوری کنند.

ناتو به پوکمون گو‌بازها هشدار داد!به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشریه سان نوشت: ناتو به بازیکنان «پوکمون گو» هشدار داد به محل انجام تمرین نظامی این سازمان در مرکز آموزش نظامی سینکو در رومانی نزدیک نشوند.

این نشریه در گزارشی نوشت: ناتو با انتشار هشداری از افرادی که «پکمون گو» بازی می کنند، خواست تا از محلی که سلاح‌های نظامی در بخشی از تمرین تاکتیکی [سالانه] ناتو استفاده می‌شود، فاصله بگیرند. 

سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) تاکید دارد افرادی که به بازی پوکمون گو اعتیاد دارند، باید از منطقه آموزش نظامی سینکو در رومانی- جایی که سلاح‌های گرم قدرتمند آزمایش می شوند- دوری کنند.

در این پیام هشدار که در رسانه های اجتماعی (توئیتر) منتشر شد، تصویری از پیکاچو (یک از شخصیت‌های بازی پوکمون) که در کنار سربازان ایستاده، نیز منتشر شده است.

در بیانیه ناتو آمده است: «به همه بازیکنان پوکمون گو! برای جلوگیری از وقوع شرایط ناخوشایند که ممکن است در پی تلاش آن‌ها برای یافتن پوکمون ایجاد شود، ما اعلام می کنیم امروز ساعت نه و نیم صبح در مرکز آموزشی سینکو در کشور رومانی، تمرین نظامی واقعی برقرار خواهد بود.» 

تمرین نظامی- تحت عنوان «نگهبان شمشیر Saber Guardian»- تمرینی سالانه است که در آن در حدود 2700 نیروی نظامی از یازده کشور مختلف شرکت دارند.

امسال این رخداد ویژه برای اعضای ناتو و کشورهای شریک آن در مرکز آموزش نظامی سینکو رومانی رخ می دهد.

«پوکمون گو» یک بازی مسیریابی واقعی است که در آن بازیکنان می توانند با گوشی‌های هوشمند خود بازی کنند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار