آبادان؛

تاثیر شادگان در توسعه وترویج فرهنگ قرآنی در جامعه

شادگان مهمترین پایگاه فعالیت های قرآنی درخوزستان است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امام جمعه شادگان گفت: شادگان به عنوان مهمترین پایگاه فعالیت های قرآنی در استان خوزستان است که نقش تاثیرگذاری در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در مراسم استقبال و تجلیل از دانش آموزانی قرآن افزود: این شهرستان در فعالیت های قرآنی پیشتاز و سرآمد سایر شهرستان های استان خوزستان است.

وی با بیان اینکه افراد زیادی هم‌اکنون با بهترین صوت و لحن قرآن را تلاوت کرده و انسان را مجذوب آیات الهی می‌کنند، گفت: اداره آموزش و پرورش این شهرستان نیز در زمینه تربیت و آموزش قرآن و مفاهیم قرآنی تلاش چشم‌گیری دارد و امیدواریم در گام‌های آینده به دستاوردهای بیشتری برسد.

امام جمعه شادگان افزود: قرآن بهترین کتاب است که در آن تمام برنامه برای داشتن یک زندگی سعادتمند دینی فردی و اجتماعی آمده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی گفت: ظرفیتها و اقداماتی که در این شهرستان توسط ارگانهای مختلف به ویژه اداره آموزش و پرورش شادگان در مسائل فرهنگی و قرآنی پیگیریهای فراوانی داشته که جای تقدیر و تشکر دارد زیرا تربیت فرزندان قرآنی و اهمیت دادن به مکتب قرآن کریم و آموختن احکام قرآن کریم و آنچه که دانش آموزان به قرآن متصل است از این اداره است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.