تهیه‌کننده برنامه ورزشی «شب‌های فوتبالی»:

«شب‌های فوتبالی» را از شبکه ورزش ببینید/ ماهیت این برنامه با «نود» تفاوت دارد

برنامه «شب‌های فوتبالی» بعد از پایان بازی‌های لیگ برتر از شبکه ورزش پخش می‌شود.

«شب‌های فوتبالی» را از شبکه ورزش ببینید/ ماهیت این برنامه با «نود» تفاوت داردمجید خواجه‌نژاد تهیه‌کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «شب‌های فوتبالی» گفت: هدف این برنامه اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح است. به خاطر همین با یک تیم با تجربه در تهران و شهرستان‌ها، تولید این برنامه را شروع کرده‌ایم.

وی ادامه داد: برنامه «شب‌های فوتبالی» بعد از پایان بازی‌های لیگ برتر از شبکه ورزش پخش می‌شود. حتی کنفرانس مطبوعاتی بیشتر بازی‌ها به صورت زنده روی آنتن می‌رود. این بخش برنامه بازتاب‌های خوبی داشته است. 
 
وی عنوان کرد: بررسی حاشیه دیدارهای لیگ برتر فوتبال با حضور مهمانان ویژه از جمله کارشناسان فوتبال، مسئولان، بازیکنان و سرمربیان در سریعترین زمان ممکن پس از سوت پایان بازی در قالب تصویر روبروی مخاطبان قرار می‌گیرد.

تحلیل داوری دیدارهای لیگ برتر فوتبال از جمله آیتم‌های جذاب این برنامه خواهد بود.
 
مقداد مومن‌نژاد دیگر تهیه‌کننده «شب‌های فوتبالی» اظهار داشت: در این مدت رسانه‌ها برنامه «شب‌های فوتبالی» را با «نود» مقایسه کرده اند که به نظر من کاملا اشتباه است. چرا که «نود» برنامه پر سابقه‌ای است که بیشتر به دنبال محورهای اصلی فوتبال است اما برنامه ما با جزئیات به تحلیل مسابقات می‌پردازد.
 
وی خاطرنشان کرد: بخش چهره‌های ماندگار فوتبال را در هر برنامه پخش می‌کنیم. همچنین گروه تولید «شب های فوتبالی» حدود 150نفر در تهران و شهرستان ها ما را همراهی می‌کنند. 
 
گفتنی است؛ «شب های فوتبالی» در دومین سال حضورش در برنامه های ورزشی سیما، توفیق نسبی داشته و مورد اقبال قرار گرفته است. این برنامه با اجرای عبدالله روا و به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مجید خواجه نژاد از شبکه ورزش پخش می شود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار