نظر:

برنامه ای برای 70 هزار استعداد اسکی وجود ندارد/ گسترش مشارکت جامعه اسکی باید در اولویت باشد

مدیرسابق روابط عمومی فدراسیون اسکی گفت: یکی از اولویت های ریاست فدراسیون جدید باید تهیه و تدوین برنامه ای برای 70 هزار مستعد اسکی باشد.

 پیام نظر مدیرسابق روابط عمومی فدراسیون اسکی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانگفت: به عبدی افتخاری برای انتصابش در سمت ریاست فدراسیون اسکی تبریک می گویم. اسکی ورزشی دارای ویژگی های خاص، لوکس و فراگیر است. این رشته در همه استان های کشور در حال گسترش است و خوشحالم از سوی وزارت ورزش و جونان نگاهی اولویتی به این رشته فراهم شده است.


وی اضافه کرد افتخاری مدیری است که در لایه های مختلف مدیریتی از جمله ادارات کل، هیئت ها و بخش های مختلف وزارت ورزش و جوانان سابقه کار دارد. وجود چنین مدیری با چنین سابقه ای برای اسکی لازم به نظر می آمد. با توجه به شرایط کنونی اسکی، گسترش مشارکت جامعه اسکی، حضور علاقمندان و سرمایه گذاران می تواند اهداف خوبی را برای اسکی ترسیم کند.


نظر ادامه داد طبق آمار در سال های گذشته 70 هزار ورزشکار مستعد این رشته شناسایی شده اند اما تا کنون هیچ برنامه ای برای همگانی شدن این رشته وجود نداشته است. تردیدی نیست که بحث قهرمانی و مدال آوری در مسابقات مهمی هم چون المپیک زمستانی ، آسیایی و جهانی مهم است اما باید از پتانسیل و ظرفیت بزرگ 7 هزار نفری که آخر هفته در پیست های البرز و تهران حضور می یابند نیز استفاده کرد.


مدیرسابق روابط عمومی فدراسیون اسکی خاطر نشان کرد با یک نگاه علمی می توان از همه ظرفیت ها استفاده کرد. لازم است  یکی از الویت های ورزشی کشور، نگاه عمیق به ارتقای جایگاه اسکی با تدوین برنامه ها و خروجی اثربخش و قابل لمس برای عموم مردم، مسئولان و بخش خصوصی باشد. ضمن اینکه می توان با راه اندازی رشته های جدیدی المپیکی در ایران به جذب استعدادها پرداخت تا سهم ایران از بازیکنان درالمپیک افزایش یابد.


 


انتهای پیام/


 


 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار