نیویورک تایمز خبر داد:

تحقیقات جدید در خصوص رسوایی‌های نتانیاهو

یک روزنامه آمریکایی از انجام تحقیقات جدید درخصوص اتهامات ریز و درشت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد.

نیویورک تایمز: تحقیقات جدید درباره رسوایی‌های نتانیاهوبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: «بنیامین نتانیاهو،» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و خانواده‌اش با اتهامات ریز و درشتی روبرو هستند. یکی از روزنامه‌های مخالف کابینه کنونی در هفته‌های اخیر، به افشاگری درخصوص اتهامات تازه مطرح‌شده علیه نتانیاهو پرداخته است. دادستان رژیم صهیونیستی نیز ماه گذشته، از انجام تحقیقات جدید درباره اتهامات وارده خبر داد. 

در ادامه گزارش آمده است: نتانیاهو از برخی اتهامات که به مدت چندین دهه علیه وی مطرح بودند، تبرئه شده است؛ با این وجود، تحقیقات درخصوص دیگر اتهامات همچنان ادامه دارد. وبسایت خبری «وای‌نت نیوز» روز پنج‌شنبه، نوشت: دادستان جدید که تا ماه فوریه گذشته، یکی از وزرای کابینه نتانیاهو بود، اعلام کرده است بدون هیچ‌گونه اغماضی اتهامات رئیس سابقش را بررسی خواهد کرد. 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش «سارا نتانیاهو» متهم هستند برای مصارف شخصی در ویلایی که مالک آن هستند، از اموال عمومی استفاده کرده‌اند. آن‌ها همچنین متهم به دریافت غیرقانونی کمک‌های مالی خارجی هستند. سال گذشته، سارا نتانیاهو در چارچوب تحقیقاتی که 15 ماه به طول انجامید در خصوص اتهام خرید اثاثیه برای ویلای شخصی شان در گردشگاه ساحلی قیصریه و تعمیرات برقی با پول مالیات دهندگان مورد بازجویی قرار گرفت. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار