ساری،

آغاز مسابقات کشوری اسکواش بانوان از امروز در ساری

مسابقات کلوز ستلایت اسکواش بانوان با رنکینگ بین المللی از امروز در خانه اسکواش ساری آغاز شد.

نائب رئیس بانوان فدراسیون اسکواش کشور در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه 53 بانوی ورزشکار از 11 استان در این سری از مسابقات شرکت می کنند، گفت: این ورزشکاران با رنکینگ های مختلف به صورت تک حذفی از استانهای اصفهان، تهران، مازندران، سمنان، فارس، زنجان، مرکزی، گلستان، یزد، کیش، و همدان با هم رقابت می کنند.

الهام شیرزاد به حضور 4 عضو تیم ملی اسکواش در این مسابقات اشاره کرد و افزود: 5 نفر از اسکواش بازان این رقابت ها مازندرانی هستند.

وی با بیان اینکه فینال مسابقات کلوز ستلایت اسکواش بانوان روز سه شنبه برگزار می شود، گفت: فدراسیون اسکواش برای این مسابقات جایزه 5هزار دلاری در نظر گرفته است که بین نفرات برتر اول تا چهارم تقسیم می شود.

به گفته نائب رئیس بانوان فدراسیون اسکواش کشور 2 نفر از اسکواش بازان تیم ملی به نام های نیری و اقتداری، شامگاه سه شنبه برای شرکت در مسابقات جهانی اسکواش به کشور لهستان اعزام می شوند.

نائب رئیس هیات اسکواش مازندران نیز ثبت این مسابقه به نام شهدای مدافع حرم مازندران در انجمن اسکواش بازان بین المللی " پی اس ای " را از مزیت های میزبانی این دوره از رقابت ها اعلام کرد.

زهرا اکبری افزود: این مسابقه در تقویم ورزشی انجمن اسکواش بازان بین المللی در انگلستان قرار گرفته و بانوان ایرانی که قصد شرکت در رقابت های بین المللی مالزی، ارمنستان و ایتالیا را دارند، باید در این مسابقه در ساری شرکت کنند.

در حال حاضر 100 اسکواش باز سازمان یافته در مازندران فعالند که 20 نفر آنان زن هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار