بایدن: کلینتون تنها کسی است که می‌تواند به آمریکا کمک کند

جو بایدن در گردهم‌آیی ملی حزب دموکرات سخنرانی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس؛ جو بایدن معاون "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا، در گردهم‌آیی حزب دموکرات در شهر فیلادلفیا سخنرانی و از نامزدی هیلاری کلینتون برای انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا دفاع کرد.

بایدن گفت: اجازه بدهید تا آنجا که می توانم شفاف باشم، اگر شما حاشیه نشین هستید و نگران شغل و دستمزد خود هستید، اگر شما درباره وضعیت آموزشی فرزندانتان نگرانید، او (هیلاری کلینتون) تنها فردی است که می تواند در این انتخابات  به شما کمک کند.

جو بایدن، معاون رئیس جمهور آمریکا در  بخش دیگری از سخنرانی خود در فیلادلفیا نوک تیز انتقادات خود را متوجه دونالد ترامپ کرد. 

جو بایدن که در هفته های اخیر بارها توانایی های ترامپ و شایستگی وی را برای اداره آمریکا زیر سوال برده است، تاکید کرد ترامپ در تاریخ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ، فردی است که کمتر از همه برای ورود به کاخ سفید آمادگی داشته و بیشتر از همه از دغدغه ها و مشکلات طبقه متوسط آمریکا دور بوده است.

جو بایدن تاکید کرد:" وقتی حال و روز طبقه متوسط آمریکا خوب است، ثروتمندان نیز شرایط خوبی دارند و قشرهای فقیر نیز امیدوار هستند. ترامپ برای آمریکا هیچ کاری بلد نیست که انجام دهد. در واقع او هیچ کاری بلد نیست همین و بس. ما در دنیایی پیچیده و نامطمئن زندگی می کنیم اما او چیزهایی تحویل شما می دهد که هیچ ربطی به سیاست و واقعیت ندارد."

جو بایدن که در مبارزات تبلیغاتی باراک اوباما در سالهای دو هزار و هشت و دو هزار و دوازده در صف اول بیشتر از همه برای جلب حمایت رای دهندگان آمریکا برای اوباما تلاش کرد، خاطر نشان ساخت:" اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود، آینده ای نامطمئن در انتظار کشور خواهد بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
آره ارواح پدرت هیلاری دنبال توطئه ومکر بر علیه دیگر کشورها میشه نه دنبال آموزش و بهداشت مردم خودش
آخرین اخبار