آسترکی:

حمایت های فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک خوب بود/از وزارت ورزش گله مندیم

مربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان گفت:حمایت های خوبی توسط فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک صورت گرفته است اما از وزارت گله مندیم زیرا بودجه کمی را در اختیار ما می گذارد.

حمایت های فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک خوب بود/از وزارت ورزش  گله مندیم غلامرضا آسترکی مربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان که تا چندی دیگر راهی مسابقات پارالمپیک ریو می شود در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  پاسخ گوی سوالات شد.

وی در خصوص وضعیت بازیکنانش پیش از اعزام به مسابقات پارالمپیک گفت: ما تنها دو اردوی دیگر پیش رو داریم که در حال حاضر در یکی از آن ها قرا داریم.

 این اردو از 28 تیر آغاز شده است و تا 13 مرداد ادامه می یابد. همچنین اخرین اردوی ما چند روز پیش از اعزام آغاز می شود و متصل به اعزام است.

آسترکی افزود:امیدورایم با برگزاری این گونه اردوها شرایط بازیکنان را بهبود بخشیم و کمک کنیم تا آن ها با آمادگی هر چه بهتر راهی پارالمپیک شوند و نتیجه ای در حد نام کشورمان کسب کنند.

 
مربی تیم ملی وزنه برداری در  مورد تصورش از عملکرد ورزشکاران کشورمان در مسابقات ریو گفت:خوشحالم که همه با تمام توان در حال تلاش برای کسب موفقیت هستند به همین دلیل جا دارد از کمیته ملی المپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین هم تشکر کنم زیرا همواره تلاش کردند تا بهترین شرایط را ایجاد کنند.

وی افزود:تا کنون هر دو هفته یکبار از ابتدای سال 94 اردو برگزار کردیم و خوشحالیم که فدراسیون با تمام توان شرایط خوب را برای ما ایجاد کرده است، امیدوارم ما هم بتوانیم به نتیجه دلخواهمان برسیم.

آسترکی در پایان و در خصوص حمایت های صورت گرفته توسط کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش و جوانان گفت:

حمایت ها را می توان به دو بخش تقسیم کرد.

ابتدا کمک هایی که توسط کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون صورت گرفته است.حمایت ها واقعا فوق العاده بود و همه چیز به گونه ای فراهم شده است تا بازیکنان در شرایط خوب قرار داشته باشند.

وی افزود :در مرحله دوم هم می توان به کمک های وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد که آنگونه باید باشد نبوده است و متاسفانه بودجه کمی به فدراسیون جانبازان و معلولین تعلق گرفته است و آن هم به دلیل وجود رشته های زیاد است.

همچنین از وزارت ورزش و جوانان تقاضا دارم تا بودجه المپیکی ها و پارالمپیکی ها را از هم جدا کند زیرا با این کار فدراسیون ما مستقل تر می شود و ما می توانیم کارایی بیشتری داشته باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار