قزوین؛

دیدار نماینده ولی فقیه با استاندار

نماینده ولی فقیه در استان با استاندار دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در این دیدار گفت : برنامه ها و فعالیت ها را باید با قرآن همانگ کرد تا قلب و دل انسان ها به آرامش برسد و در ادامه بتوان برای ساماندهی خود و دیگران اقدام کرد.

امام جمعه قزوین افزود : ارزش خدمت هر انسانی در پایان کار معلوم می شود و امیدورایم فعالیت ها و اقدامات همه ما براساس اراده خدا بوده و ازخواسته های شیطانی بدور باشد.

استاندار هم در این دیدار گفت : به دنبال راه اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری هستیم تا به ارباب رجوع،سرمایه گذاران و تولیدکنندگان به صورت یکجا و متمرکز سرویس و خدمات ارائه کنیم و از سرگردانی و تلف شدن وقت کارآفرینان در سازمان ها و ادارات جلوگیری شود.

فریدون همتی افزود: باید با ارتقای سطح رضایت مندی مردم در دستگاه ها زمینه تقویت اعتماد مردم به نظام اسلامی فراهم شود.

استاندار با بیان اینکه انجام بسیاری از کارها بودجه نمی خواهد گفت : در پیشبرد برنامه ها و اجرای فعالیت ها نیازمند تدبیر و روحیه خدمت گذاری به مردم هستیم  و از نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه انتظار داریم که با توصیه ها و پیشنهادات ،ارائه نقطه نظرات و راهکارهای سازنده ی خود مدیران را در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم تقویت و پشتیبانی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار