تهدید به اعتصاب از سوی نیروهای امنیتی المپیک 2016 ریو

صدها مامور پلیس برزیلی که وظیفه تامین امنیت مسابقات المپیک ریو در ماه آینده را دارند، مسئولان را به علت وضعیت بد اقامتی و شرایط کاری بد، تهدید به اعتصاب کرده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،صدها مامور پلیس برزیلی که وظیفه تامین امنیت مسابقات المپیک ریو در ماه آینده را دارند، مسئولان را به علت وضعیت بد اقامتی و شرایط کاری بد، تهدید به اعتصاب کرده اند.

آنها بیرون از ساختمان دولت یعنی جایی که به آنها اقامت داده شده بود، جلسه ای را در این زمینه تشکیل دادند و برای ترک کار با یکدیگر هم اندیشی کردند.

یکی از از این ماموران پلیس بیان کرده است که بسیاری از همکارانش تصمیم گرفته اند که به علت تاخیر در پرداخت حقوق و عدم داشتن تجهیزات مورد نیاز در محل اقامتشان، دست از کار بکشند.

حتی در فیلم های ارسالی به شبکه تلوزیونی گلوبو در برزیل نیز نمایان است که این ماموران در حال حمل تشک و حتی یخچال به محل اقامتشان می باشند.

یکی از آنها اذعان داشته است :" ما مجبوریم روی زمین بخوابیم، غذایمان دیر سرو می شود و حتی هنوز حقوق هم نگرفته ایم . با ما حرفه ای رفتار نشده است."

این شرایط در حالی وجود دارد که مسئولان ارشد برزیلی به علت حمله تروریستی در نیس فرانسه، بسیار نگران امنیت این مسابقات می باشند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار