حضور جنتی در اجرای اركستر سمفونيك تهران/ وزیر ارشاد: امیدواریم شجریان زودتر به ایران بازگردند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در تالار وحدت به تماشای اجرای اركستر سمفونيک تهران رفت.

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی؛ علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که عصر 26 تیرماه پس از تماشای سمفونی ارمیا با اجرای ارکستر سمفونیک تهران در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، درباره‌ی کنسرت سمفونی وحدت اقوام ایرانی (ارمیا) گفت: این کار خیلی خوبی بود و نقطه‌ی ممتاز آن تلفیق میان موسیقی سنتی ایرانی و کلاسیک بود.

وی ادامه داد: در وضعیت بنیاد رودکی و مدیریت آن اتفاقاتی افتاده و افراد زبده‌ای به عنوان مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره آن منصوب شده‌اند و نیز مشکلاتی که ارکسترها در گذشته داشته‌اند رفع شده است. امیدواریم هر هفته به طور مرتب کار سمفونیک داشته باشیم.

وزیر ارشاد در خصوص وضعیت استاد محمدرضا شجریان گفت: همانطور که فرزندشان همایون شجریان نیز توضیح دادند، مجموعا وضعیت او رو به بهبود است. خوشبختانه سرطان او گسترش پیدا نکرده است و توانسته اند متوقف اش کنند و شیمی درمان که صورت گرفته است ، تحت معالجه هستند و امیدواریم زودتر به ایران بازگردند.

گفتنی است؛ اركستر سمفونيك تهران با اجراي سمفوني ارميا نوشته محمد سعيد شريفيان و رهبري ايوان اليو ر تالار وحدت به روی صحنه رفت.

در اين مراسم دكتر معصومه ابتكارمعاون رئيس جمهور ،فرزاد طالبي  مدير كل دفتر موسيقي ، مدير كل استان آذربايجان غربي، استاندار تهران، بهرام جمالي مديرعامل انجمن موسيقي ايران ، شهرداد روحاني و ... در اين مراسم حضور داشتند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار