عضو کمیسیون اصل 90:پرونده فساد در فوتبال بسته شده است

پارسایی: پرونده فساد در فوتبال بسته شده است اما در صورتی که ادله جدیدی به دست ما برسد آن را بررسی خواهیم کرد.

بهرام پارسایی عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره پرونده فساد در فوتبال به خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: قرار است اعضای هیئت رئیسه  کمیسیون اصل 90 امروز تشکیل جلسه دهند و مباحث مختلف را بررسی کنند.

وی افزود: حدود 1500 پرونده مفتوح از مجلس نهم مانده است که درمورد آنها جمع بندی انجام نشده ضمن اینکه حدود 400 پرونده نیز در مجلس دهم به دست ما رسیده است و باید ابتدا وضعیت کمیته‌ها مشخص شود و پس از تکمیل اطلاعات خود پرونده‌ها را بررسی کنیم.

پرونده فساد در فوتبال در دولت نهم بسته شد اما اگر ادله جدیدی درباره این پرونده به دست ما برسد مجلس دهم این موضوع را بررسی می کند.

عضو کمیسیون اصل 90 درباره این که چه زمانی پرونده فساد در فوتبال به نتیجه می‌رسد گفت: هیئت رئیسه سه‌شنبه هفته آینده درباره کمیته‌ها به نتیجه نهایی میرسد و پس از اینکه معلوم شود پرونده باید زیر نظر کدام کمیته مورد بررسی قرار بگیرد درباره آن بحث خواهیم کرد، به هرحال حدود 2000 پرونده وجود دارد که بر اساس اهمیت آنها اولویت بندی می‌شود. اگر پرونده فساد در فوتبال هم جزء پرونده های کلان قرار بگیرد در سریع‌ترین زمان به آن رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار