ملاک انتخاب دوچرخه سواران المپیکی رکوردگیری نهایی است

تست نهایی رکابزنان جاده فردا دراستادیوم آزادی انجام می شود و رکابزن بخش تایم تریل انفرادی و استقامت مشخص خواهند شد.

ملاک انتخاب دوچرخه سواران المپیکی رکوردگیری نهایی استبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان: تیم المپیکی دوچرخه سواری فردا 23 تیر ماه در ورزشگاه آزادی تست نهایی را می دهد و پس از آن برای حضور در مسابقات کینگ هایلگ به چین  اعزام می شوند که پس از بررسی نتایج آنها یک رکابزن حذف می شود و سه رکابزن دیگر برای شرکت در المپیک اعزام خواهند شد.

این تور آخرین رقابت برای کسب مجوز شرکت در المپیک هر یک از رکابزنان محسوب می شود و با توجه به اینکه رکابزنان تا المپیک زمان کوتاهی دارند و نباید تمام توان خود را در این تور بگذارند اما نتایج هریک در این تور نقش تعیین کننده ای خواهد داشت.

همچنین فدراسیون دوچرخه سواری برای مسابقات قهرمان کشوری رشته کوهستان سهمیه هر استان شرکت کننده را از دو رکابزن به سه رکابزن در بخش جوانان و بزرگسالان افزایش داد.

در این خصوص با رئیس فدراسیون دوچرخه سواری خسرو قمری مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: به زودی تست نهایی رکابزنان گرفته خواهد شد و این تست مبنای حضور در المپیک را تا حدودی مشخص خواهد کرد اما بیشتر سعی داریم با استفاده از نتایج تور وضعیت جسمی و عملکرد رکابزنان را بررسی کنیم، پس از آن یک نفر حذف خواهد شد و رکابزن تایم تریل انفرادی و رکابزنان استقامت جاده  در المپیک مشخص می شوند.

سهمیه حضور رکابزنان استانها در مسابقات کوهستان ارتقا یافت
وی در خصوص افزایش سهمیه استانها در رشته کوهستان افزود: این اتفاق به در خواست سر مربی افتاد و برای تیم جوانان و بزرگسالان در دو رشته کراس کانتری و کورسی هر استان یک سهمیه بیشتر شد تا تعداد رکابزنان بیشتری در مسابقات شرکت کنند.

سطح مسابقات پیست رضایت بخش بود
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص رکابزنان پیست و سطح مسابقات امسال در مقایسه با سال گذشته توضیح داد:در رشته پیست نیز تست گیر ها انجام شد و سطح مسابقات نسبت به گذشته بهتر بود.امسال 10 تیم شرکت کرده بودند و اکثر رکابزنان که به عنوان ها دست یافتند در رده سنی امید بودند و معلوم است که آینده این رشته خوب است همچنین نسبت به سال پیش سطح مسابقات رضایت بخش تر بود.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.