شهروندخبرنگار تهران؛

سه ساعت انتظار برای معاینه فنی + فیلم و تصاویر

صف طولانی در مرکز معاینه فنی خودرو واقع در پارک‌سوار بیهقی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ صف طولانی در مرکز معاینه فنی خودرو واقع در پارک‌سوار بیهقی را در این فیلم مشاهده می‌کنید. به گفته فرستنده که لحظاتی قبل این فیلم را تهیه کرده، این خودروها سه ساعت در این صف منتظر هستند و هیچ کس نیز پاسخگوی این وضعیت نیست.

منبع: محمدامین – تهران

بیشتر بدانیم گروه شهروند خبرنگار: در معاینه فنی خودرو علاوه بر وضعیت ظاهری و شیشه‌های خودرو، آزمون های آلاینده‌ها، چراغ‌های جلو، سنجش هم راستایی چرخ‌ها، کارایی کمک فنرها، کارایی سیستم ترمز، سنجش وضعیت اتصالات فرمان و جلوبندی و بازدید زیربندی انجام می‌شود.
سه ساعت انتظار برای معاینه فنی + فیلم و تصاویر
سه ساعت انتظار برای معاینه فنی + فیلم و تصاویر
سه ساعت انتظار برای معاینه فنی + فیلم و تصاویر
سه ساعت انتظار برای معاینه فنی + فیلم و تصاویر

لینک مستقیم دانلود

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۱ تير ۱۳۹۵
معاینه فنی کیلویی چند. امسال قبل از عید رفتم برای معاینه فنی. هفته اول اسفند بود از صبح زود رفتم خاوران. بعد از حدود 4 ساعت نوبتم شد. همه چیز رو چک کرد و گفت پیاده شو باید تست ترمز و چرخ شود. می‌دیدم طوری ماشین را به چپ و راست می‌اندازد تا دستگاه بالاخره خطا بگیرد. بعد از اشکال گفت باید تنظیم فرمان شود و حال آن روز قبل کل جلوبندی نو و تنظیم فرمان کامپیوتری هم شده بود. به فردی هم کار انجام می‌دهد مطمئن و از نمایندگی دلسوزتر و سالهاست مشتری مکانیک شریف محله‌مان هستم. پرسیدم کجا گفتند یا برو بیرون یا بده همین داخل برایت تنظیم کند. راننده‌های دیگر طبق تجربه شخصی گفتند بده همین جا برای رفع ایراد کند بیرون ببری باز یک ایراد دیگر می‌گیرند. اتفاقاٌ دادم همین داخل با یک میله الکی بین دو فرمان را چک کرد و گفت تنظیم شد. رفتم داخل بدون چک مجدد با دستگاه گفت حل شد فقط هزینه چاپ مجدد فرم و غیره رو بپرداز و برگه معاینه فنی را بگیر. تازه فهمیدم قضیه چیه؟ همکاران اداره‌ام می‌گفتند بابا 30 هزار تومان بده کارت ماشین و کپی آن را بده برات معاینه فنی فردا بیاورند گفتند نه حرام است و درست نیست. حالا می‌بینم فقط فرقش این بود هزینه بیشتر کردم و بیشتر از نصف روزم تلف شد؟!
آخرین اخبار