آغاز حراج سکه

عرضه انواع مسکوکات یادبود طلا از امروز تا اطلاع ثانوی در روزهای ذکر شده از ساعت 16 و از طریق برگزاری جلسات مزایده عمومی در محل سالن بانک کارگشایی برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از افزایش قیمت سکه در بازار، بانک ملی اقدام به حراج مجموعه ای از سکه کرده است.

روابط عمومی بانک ملی در این خصوص اعلام کرده است که  عرضه انواع مسکوکات یادبود طلا از امروز( تاریخ  95/04/21) تا اطلاع ثانوی روزهای دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 16 و از طریق برگزاری جلسات مزایده عمومی ( حراج ) در محل سالن حراج بانک کارگشایی مرکز واقع در خیابان مولوی ایستگاه قنات آباد برگزار می شود.

در این طرح برای اولین بار سکه های پنج بهار با طرح حضرت علی (ع) که عیار 900،‌ وزن 40.7 گرم و قطر 40 میلیمتر داردعرضه می شود، همچنین در قالب سه مجموعه که مجموعه اول شامل سکه پنج بهار آزادی، 2.5 بهار آزادی، یک بهار آزادی و نیم بهار آزادی و مجموعه دوم شامل سه نوع سکه در دو بخش، بخش اول شامل سکه 5 بهار آزادی با ضرب های مختلف و بخش دوم شامل سکه های پنج بهار، 2.5 بهار و یک بهار آزادی است.

 این گزارش می افزاید: قیمت سکه پنج بهار آزادی حدود پنج میلیون و 450 هزار تومان، سکه 2.5 بهار حدود دو میلیون و 700 هزار تومان، یک بهار حدود یک میلیون و 100 هزار تومان و نیم بهار هم حدود 500 هزار تومان است .

گفتنی است که یک مجموعه پنج تایی سکه شامل 5، 2.5، 1 و نیم بهار آزادی حدود 10 میلیون تومان ،سکه های پنج و 2.5 بهار آزادی به همراه سکه های گرمی ، سکه های 5 بهار در بسته های 10 تایی، سکه های 2.5 بهار در بسته های 20 تایی و سکه های گرمی هم در بسته های 20 تایی به فروش می رسد . 

لازم به ذکر است که شرکت در جلسات حراج و خرید برای عموم آزاد است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۳ تير ۱۳۹۵
مردم برای خرید حلقه ازدواج ماندن آنوقت سکه پنج بهار ضرب کردن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۳ تير ۱۳۹۵
اینم آغازیک نوع ترفند برای افزایش قیمت سکه است حالاکه سودسپرده ها راکم کردن یه جوری پول ملت روبکش به بازارسکه مثل قبل بازارسیاه راه بندازن بعدش خودشون که پولدارن یه حرکتی بزنن یه شبه سودکلان بزنن جیب!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۱ تير ۱۳۹۵
بالا و پایین رفتن قیمتها مانند فیشهای حقوقی دست خودتان است ببخشید من ادم رکی هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۱ تير ۱۳۹۵
زدی تو خال دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۱ تير ۱۳۹۵
سکه ارزان میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۱ تير ۱۳۹۵
بانک و حراج!!!!!!!!!!
Iraq
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۱ تير ۱۳۹۵
خب به ما چه
ما که پول نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۱ تير ۱۳۹۵
نه این با ما نبود منظور از حراج بین پولدارا بود منو شما فشارمون بالا پایین نشه
آخرین اخبار