آلیا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نزدیک بودن به کانون‌های قدرت هم نباید مانع اجرای مجازات متخلفان برداشت‌های نجومی شود

عضو جبهه پایداری گفت: هیچ موضوعی از جمله نزدیک بودن به کانون‌های قدرت نباید مانع اجرای مجازات متخلفان برداشت‌های نجومی شود.

فاطمه آلیا در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به محورهای فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر در رابطه با فیش‌های نامتعارف حقوقی گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری نشان دهنده مطالبه اساسی‌ ایشان برای پیگیری جدی ماجرای فیش‌های حقوقی کلان است.

عضو جبهه پایداری با اشاره به اینکه برخی از مسئولانی که در دریافت حقوق‌های کلان دخالت داشتند، ابتدا سعی می‌کردند تخلفاتشان را انکار کنند، اظهار داشت: با مطالبه مردم و جدیت رهبری این مسئولان متوجه شدند که دیگر نمی‌توانند اقداماتشان را توجیه کنند.

وی با بیان اینکه در ابتدای امر برخی تصور می‌کردند که با عزل چند نفر موضوع فیش‌های حقوقی فیصله می‌یابد، تصریح کرد: مطابق با فرمایشات رهبری این افراد علاوه بر اینکه عزل می‌شوند باید اموالی را که از بیت‌المال غارت کرده‌اند برگرداندند و محاکمه شوند.

عضو جبهه پایداری با تاکید بر لزوم محاکمه دریافت‌کنندگان حقوق‌های کلان اظهار داشت: مجازات این افراد در چارچوب قانون باعث می‌شود نوعی بازدارندگی در جامعه ایجاد شود تا در آینده کسی به فکر دست‌درازی به بیت‌المال نباشد.

آلیا با اشاره به دلیل جدیت و پیگیری موکد این تخلفات از سوی مقام معظم رهبری گفت: رهبری در این باره فرمودند که هیچ چیز از جمله نزدیک بودن به کانون‌های قدرت نباید مانع مجازات متخلفان شود چرا که جایگاه آنان در مقابل اعتماد ملت به نظام اهمیتی ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار