فرشته‌ای که آخرین روز رمضان روزه‌داران را ندا می‌دهد

حضرت علی(ع) فرمود: كمترين چيزى كه به زنان و مردان روزه‌‏دار داده مى‏‌شود اين است كه فرشته‌اى در آخرين روز ماه رمضان به آنان ندا می‌دهد و می‌گويد...

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت امیرالمؤمنین، امام علی(ع) در خطبه‌ای به مناسبت عید سعید فطر از کمترین پاداش برای روزه داران خبر دادند.

امام علی(ع) فرمود: اى مردم! اين روز شما روزى است كه نيكوكاران در آن پاداش مى‏‌گيرند و زيانكاران و تبهكاران در آن مايوس و نا اميد مى‏‌گردند و اين شباهتى زياد به روز قيامتتان دارد، پس با خارج شدن از منازل و رهسپار جايگاه نماز عيد شدن به ياد آوريد خروجتان از قبرها و رفتنتان را به سوى پروردگار، و با ايستادن در جايگاه نماز به ياد آوريد ايستادن در برابر پروردگارتان را و با بازگشت‏ به سوى منازل خود، متذكر شويد بازگشتتان را به سوى منازلتان در بهشت‏ برين، اى بندگان خدا، كمترين چيزى كه به زنان و مردان روزه‌‏دار داده مى‏‌شود اين است كه فرشته‌اى در آخرين روز ماه رمضان به آنان ندا می‌دهد و می‌گويد:
«هان!بشارتتان باد، اى بندگان خدا كه گناهان گذشته‌‏تان آمرزيده شد، پس به فكر آينده خويش باشيد كه چگونه بقيه ايام را بگذرانيد.»





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۱۶ تير ۱۳۹۵
الله اکبر و الحمد لله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۵ تير ۱۳۹۵
به به.عجب خدای مهربونی داریم.خدایا شکرت
آخرین اخبار