مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی ارشاد عنوان کرد:

درب گنجینه موزه هنرهای معاصر به روی رسانه ها باز است

مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی ارشاد از نمایش آثار موجود گنجینه در سایت موزه و انتشار تصاویر آن ها توسط یک ناشر آلمانی خبر داد.

مجید ملانوروزی مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی وزارت ارشاد در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص گنجینه موزه هنرهای معاصر و حرف‌ها و اخباری که گاهی راجع به آثار موجود در آن منتشر می‌شود، عنوان کرد: همیشه حساسیت روی گنجینه وجود داشته و دارد. حساسیتی که شاید درست باشد و ما هم افتخار می کنیم که رسانه ها و علاقه مندان به حوزه هنر و میراث ملی این دغدغه را داشته باشند.

وی افزود: اما در اینجا  لازم به ذکر است که ما هم مثل همه موزه های دیگر، دارای چهارچوب های حراستی و نظارتی هستیم و سازمان هایی غیر از ارشاد مثل بازرسی کل کشور و قوه قضاییه نیز روی این فضا نظارت دارند. به این طریق اگر هر موضوعی شفاف مطرح شود، مراکز نظارتی مذکور نیز روی آن نظر دارند.  

ملانوروزی اضافه کرد: گاهی در  فضای مجازی بیش از حد به موضوعی خاص که شاید صحت هم نداشته باشد، دامن می‌زنند و ما در برابر هر شخص و فضای غیر حرفه‌ای بابت تک تک این موارد پاسخگو نیستیم ولی اگر رسانه ها بخواهند، بارها اعلام کرده ایم که می توانند از  هر بخشی که فکر می کنند مورد غفلت قرار گرفته دیدن کنند.

رئیس موزه هنرهای معاصر درباره جمع آوری و اطلاع رسانی عام حول آثار موجود در گنجینه بیان کرد: در حال حاضر از تمام آثار گنجینه که بعد از 37 سال به دست ما رسیده عکسبرداری کرده‌ایم، با یک ناشر آلمانی که برای انتشار این آثار داوطلب بود صحبت کردیم و این مجموعه به زودی منتشر می شود.

وی در پایان یادآور شد: علاوه بر این پیش از انتشار همه آثار در خارج از کشور، این گنجینه در سایت موزه هنرهای معاصر برای بازدید عموم به نمایش درمی‌آید.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار