ایلام؛

تاکیداستاندار ایلام بر غنی سازی برنامه های اوقات فراغت جوانان

استاندار ایلام بر غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان تاکید کرد و گفت: باید برنامه ریزی مناسب برای جذب جوانان در کلاس های این طرح داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمدرضا مروارید در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان ایلام اعلام کرد: در فصل تابستان و همزمان با تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، حجم عظیمی از جوانان اوقات فراغت و بیکاری زیادی دارند که باید با یک برنامه ریزی مدون پر شود.
مروارید اضافه کرد: برگزاری کلاس های آموزشی از جمله دینی، علمی، فرهنگی و ورزشی باید به جوانان داده شود البته این فعالیت ها به یک هم افزایی و همکاری اعضای ستاد و حتی دستگاه های غیر عضو نیاز دارد تا بتوان در این راستا قدم برداشت.
وی افزود: با همکاری برخی دستگاه ها از جمله جهاد کشاورزی، محیط زیست و منابع طبیعی با توجه به حیطه اختیارات شان و با هدف آموزش حفاظت از محیط زیست و پاکسازی طبیعت از ظرفیت دانش آموزان و دانشجویان استفاده کنند.
مروارید هم چنین به اهمیت اردوها اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوها در طرح پر کردن اوقات فراغت جوانان تاثیر خوبی دارد و تشکیل این اردوها در شناخت مردم و تبادل نظرها نیز جایگاه ویژه ای دارند و باید پیشنهادهای جدیدی برای راه اندازی بهتر آنها ارائه شود.
وی اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان باید در روزهای باقی مانده از تابستان تحرک بیشتری داشته باشد و زمینه استفاده از امکانات و اماکن ورزشی را برای همگان بخصوص جوانان و نوجوانان فراهم کنند.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.