روزنامه چاپ چک: سیاست‌های اردوغان، ترکیه را منزوی کرده است

یک روزنامه در جمهوری چک ضمن انتقاد از سیاست‌های رئیس جمهوری ترکیه، آن را عاملی برای انزوای این کشور در عرصه بین‌المللی دانست.

رسانه اروپایی: سیاست های اردوغان، ترکیه را منزوی کرده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سانا، لترازنی نوونی در مقاله ای در روزنامه «ترزا اسپنتسروا» جمهوری چک نوشته است: سیاست های رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، سبب انزوای بین‌المللی این کشور شده است و هم اکنون باید شیوه های جدیدی را برای خروج از این انزوا انجام دهد.

وی می نویسد: ترکیه با سیاست‌های خود در حمایت از داعش و دیگر گروههای تروریستی در سوریه و سرنگون کردن جنگنده روسیه بر فراز سوریه و سیاست های آن در قبال بحران مهاجرت، خود را در انزوای بین المللی فزاینده ای قرار داده است.

این رسانه در ادامه بیان کرد: بحث عادی سازی روابط میان ترکیه و اسرائیل در حال حاضر تایید و تاکیدی بر وضع غیر رسمی و علنی همکاری میان طرفین در بسیاری از زمینه هاست. طرفین در زمینه قاچاق نفت داعش از شمال عراق و فروش آن به اسرائیل از طریق بنادر ترکیه و نیز نگاه مثبت به داعش و دیگر گروهای تروریستی در سوریه اشتراک مساعی دارند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار