ایتام و فرزندان استان، امانت های امام رضا (ع) هستند

استاندار خراسان رضوی گفت: ایتام و فرزندان تحت پوشش نهادهای حمایتی استان، امانت های امام رضا (ع) هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان در حاشیه ی بازدید ازشیرخوارگاه حضرت علی اصغر (ع) مشهد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع)، اظهار داشت: بعد از وصیت به تقوای الهی، رسیدگی به حقوق ایتام از بالاترین تاکیدات امیر المومنین (ع) به فرزندشان و تمام کسانی است که این پیام را دریافت می کنند.
وی افزود: خراسان رضوی به دلیل همجواری با امام مهربانی ها، از وجود خیرانی بهره مند است که در کمک به ایتام و سرکشی آنان از یکدیگر سبقت می گیرند.
استاندار خراسان رضوی با بیان این که ایتام و فرزندان تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان، امانت های امام رضا (ع) هستند؛ تاکید کرد: باید برای تامین امکانات مادی و معنوی آنان تلاش کنیم.
رشیدیان ماه رمضان را فرصتی برای بازگشت به فطرت توام با محبت و دوستی دانست و افزود: سنت حسنه ی سرکشی به ایتام، فرصتی برای توجه دادن به خود و خیران است تا با دستگیری و سرکشی از آنان، زنگار از آیینه دلشان بزدایند.
وی ضمن مثبت ارزیابی کردن روند خدمت رسانی در این مجموعه، گفت: از اجرای طرح های توسعه ای در این شیرخوارگاه در حد مقدورات حمایت می کنیم و باید مشارکت خیران را در این راستا جلب کرد.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار