بخشودگی‌های مالیات برای حمایت از بخش تولید

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد از حمایت از بخش تولید کهگیلویه و بویراحمد از طریق معافیت‌های قانونی و بخشودگی‌های مالیاتی خبر داد.

    به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سهراب امدادی‌فرد مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان گفت: حمایت‌های لازم از بخش تولید از طریق معافیت‌های قانونی و بخشودگی‌های مالیاتی ممکن، در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی صورت می‌گیرد.
 
امدادی‌فرد بیان داشت: با توجه به جایگزینی اقتصاد مبتنی بر مالیات به جای اقتصاد متکی بر نفت، تلاش می‌شود تا ضمن تحصیل حقوق حقه دولت و رعایت حقوق شهروندان و مودیان مالیاتی، حمایت‌های لازم از بخش تولید از طریق معافیت‌های قانونی و بخشودگی‌های مالیاتی ممکن، در راستای تحقق  شعار اقتصاد مقاومتی گام موثری برداشته شود.
 
این مسؤول افزود: مودیانی که تا پایان شهریورماه سال جاری اصل مالیات خود را بپردازند، می‌توانند از بخشودگی صد درصدی جرائم قابل بخشش برخوردار گردند.
 
وی با اشاره به اجرای طرح جامع مالیاتی اظهار داشت: اجرای این طرح موجب کاهش هزینه‌های فرایند وصول مالیات و شفاف‌سازی مالیاتی می‌شود که این دو از شاخص‌های مهم اقتصاد مقاومتی هستند.
 
مدیرکل امور مالیاتی استان افزود: در راستای حمایت از بنگاه‌های اقتصادی(اشخاص حقیقی) نیز مالیات عملکرد سال 94 بدون افزایش به همان میزان عملکرد سال 93 تعیین گردیده است.
 
انتهای پیام/ف - س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.