افتتاحیه اکران «زاپاس» با حضور علی پروین + تصاویر

شب گذشته مراسم افتتاحیه فیلم «زاپاس» در پردیس کورش با حضور برخی از هنرمندان، عوامل فیلم و علی پروین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم افتتاحیه فیلم «زاپاس» شامگاه روز گذشته دوم تیر در پردیس کورش با حضور برخی از سینماگران، عوامل فیلم ، علی پروین و اجرای فرزاد حسنی برگزار شد.

در ابتدا برزو نیک نژاد، کارگردان فیلم ضمن خیر مقدم به حاضران در مراسم گفت: امیدوارم بعد از دیدن فیلم و در تمام لحظات زندگی حالتان خوب باشد.

در ادامه سیدامیر پروین حسینی تهیه کننده «زاپاس» عنوان کرد: به خاطر حضورتان در این مراسم تشکر می‌کنم و اینکه شخصیتی در بین ما است که حضورشان باعث شادمانی و دلگرمی ما شد. این شخص علی پروین است.

وی افزود: زمانی فوتبال بازی می کردم آن موقع این افتخار را پیدا کردم که یک روز در خدمت علی پروین باشم و شاگردی اش را کنم، در همان یک روز از وی نکات بسیار آموختم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «زاپاس» ادامه داد: برای جمله آخر حرف دلم را می زنم و اینکه "زاپاس" را بیشتر از "سالوادور" دوست دارم.

در ادامه مراسم برخی از بازیگران و عوامل فیلم روی صحنه آمدند که ریما رامین فر بیان کرد: سر این فیلم به ما بسیار خوش گذشت و فکر می کنم دیگر بازیگران این حرف را تایید کنند، امیدوارم به شما هم خوش بگذرد.

احمدمهرانفر تصریح کرد: من نیز فیلم را دوست دارم و از اینکه پروین حسینی و نیک نژاد فرصت بازی در آن را به من دادند تشکر می‌‎کنم.

جواد عزتی خاطرنشان کرد:همیشه می گویم نیک نژاد می تواند کاری پر از هیاهو بسازد، اما این کار را نکرد و فیلمی ساخت که بدون ادعا مقبول همه قراربگیرد.

شایان ذکر است در افتتاحیه فیلم «زاپاس» هنرمندانی از جمله هومن برق نورد، رضا داودنژاد، شاهد احمدلو، محسن قاضی مرادی، مهرداد صدیقیان، محسن افشانی، محمودعزیزی، علی مشهدی و...حضور داشتند.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار