ترامپ، کلینتون را به دریافت باج متهم کرد

ترامپ در سناریوی جدید خود کلینتون را به دریافت پول از کشورهای دیگر و مماشات با آن ها متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سی ان ان، «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهور آمریکا روز چهارشنبه با حمله شدید اللحنی به  هیلاری کلینتون، سابقه وی به عنوان وزیر امور خارجه را مورد انتقاد قرار داد و این نامزد دموکرات را متهم کرد که برای کسب منافع بنیاد کلینتون، ده ها میلیون دلار از رژیم های سرکوبگر باج گرفته است.

ترامپ که در هتل نیویوک سیتی سخن می گفت، ادعا کرد در حالی که تروریست ها، چهار آمریکایی از جمله سفیر آمریکا در لیبی را به قتل می رساندند، او به تماس ساعت 3 صبح تلفن همراه خود پاسخ نداد، چون خواب بود.

ترامپ افزود: کلینتون «سیاست ترجیح منافع فردی را به نهایت خود رسانده» و «فاقد طبع و قوه تشخیص لایق یک رئیس جمهور است».

او به ویژه هیلاری کلینتون و همسرش بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق آمریکا، را متهم به گرفتن میلیون ها دلار از عربستان سعودی و کشورهای دیگر کرد.

ترامپ خاطرنشان کرد اگر کلینتون رئیس جمهور شود، تحت تاثیر لابی گران، مدیر عاملان و دولت های خارجی قرار خواهد داشت که طی این سال ها بابت سخنرانی به خانواده کلینتون پول داده اند.

ترامپ گفت: آن ها کاملا مالک او هستند و این مسئله هیچ وقت تغییر نمی کند.

ترامپ در ادامه کلینتون را یک «دروغگوی درجه یک» خواند و گفت: اگر او رئیس جمهور شود، «خدا به دادمان برسد».

این انتقادها در پاسخ به سخنان روز گذشته کلینتون مطرح شد که به ترامپ هشدار داد اقتصاد کشور را به رکودی دیگر فروخواهد برد.

طبق نظرسنجی ها، آرای ترامپ بعد از ادعای او در مورد مغرضانه بودن رای قاضی دادگاه در خصوص پرونده دانشگاه ترامپ به خاطر پیشینه مکزیکی اش، اندکی افت کرده است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار