اصفهان؛

اجرای طرح تجليل و حمایت دانشگاه کاشان از خادمان قرآنی

معاون فرهنگي دانشگاه كاشان از اجرای طرح تجليل و حمایت تعدادي خادمان قرآن كريم و جلسات قرآني این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین ستار در گفتگو با خبرنگاران گفت:این طرح معاونت فرهنگي دانشگاه كاشان با هدف تعامل موثر با مجامع فرهنگي و ديني کاشان، ارتقاي ظرفيتهاي جلسات بومي قرآن و استفاده از ظرفيتهاي مردمي جلسات سنتي قرآن در بسط و گسترش فرهنگي قرآني اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه خادمان عرصه قرآنی فقط با انگيزه‌هاي ديني و اعتقادي و بدون چشمداشت و انتظار از اركان دولتي و رسمي بشترين اهتمام و مهمترين گام را در توسعه فرهنگ قرآني برمی‌دارند گفت: پشتيباني و حمايت نهادهاي دولتي از اين خادمان و جلسات قرآنی به‌جای اقدامات موازي می‌تواند از ظرفيت فراوان اين فرصت ارزشی معنوی به نحو احسن برای بهبود و ارتقای سطح اخلاق و معارف جامعه استفاده‌ببرد و عامل استمرار ،تداوم و انگیزه مضاعف فعالیت این قشرشود.

معاون فرهنگيدانشگاه كاشان، با اشاره به تجلیل و حمایت تعدادي از جلسات قرآني سطح شهرستان که با مديريت اساتيد و كاركنان دانشگاه برگزار مي‌شود افزود: اجرای طرح پشتيباني و حمايت از خادمان قرآن كريم و جلسات قرآني در مرحله دوم برای جلسات قرآني بانوان در سطح شهرستان تداوم می‌یابد.

ستار، خاطر نشان کرد: هم اكنون بر اساس گزارش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی كاشان بيش از صدها جلسات قرائت قرآن برادران و خواهران در سطح شهرستان فعال است.

وی در پایان در خصوص اقدامات حمایتی از معاونت فرهنگي دانشگاه کاشان از فعالیتهای فرهنگی هنری با محوریت ارزشی و شعائر اسلامی گفت:به‌تازگی اقدام این معاونت در حمايت از اولين فيلم ساخته‌شده در تجليل شهداي مدافع حرم مورد توجه رسانه‌ها و بخش خبري بيست و سي واقع شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.