حمایت مشروط رژیم‌صهیونیستی از ممنوعیت آزمایش‌های هسته‌ای/وقتی تل‌آویو سازمان ملل را به بازی می‌گیرد!

نتانیاهو از تصویب قطعنامه منع آزمایش‌های هسته‌ای بدون در نظر گرفتن چهارچوب زمانی مشخص اعلام حمایت کرد.

حمایت مشروط رژیم صهیونیستی از منع آزمایش‌های هسته‌ای/وقتی تل‌آویو سازمان ملل را به بازی می‌گیردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اِی‌بی‌سی نیوز، « لسینا زربو،» مدیر اجرایی سازمان پیمان جامع منع آزمایش‌های هسته‌ای (CTBTO)، پس از دیدار امروز (دوشنبه)، با «بنیامین نتانیاهو،» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، از موافقت این رژیم با تصویب قطعنامه منع آزمایش‌های هسته‌ای خبر داد. با این وجود، وی افزود این رژیم غاصب چهارچوب زمانی مشخصی را برای حمایت رسمی از این قطعنامه تعیین نکرده است. 

رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح هسته‌ای در منطقه خاورمیانه است. با وجود تلاش‌های سازمان ملل و اتحادیه اروپا برای متقاعد کردن این رژیم به موافقت با پیمان منع آزمایش‌های هسته‌ای در خاورمیانه، تل‌آویو به بهانه‌های واهی از تصویب آن خودداری می‌کند. سازمان ملل و اتحادیه اروپا به تازگی ابتکار عمل دیپلماتیکی را آغاز کرده‌اند تا اسرائیل را متقاعد سازند با ممنوعیت انجام آزمایش‌های هسته‌ای موافقت کند. زربو نیز برای به نتیجه رساندن این ابتکار عمل، به تل‌آویو سفر کرده است. این دومین سفر اجرایی سازمان پیمان جامع منع آزمایش‌های هسته‌ای به سرزمین‌های اشغالی در 14 ماه گذشته است.  
   
ابتکار عمل زربو- که فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، نیز از آن حمایت می‌کند-در واقع تلاش برای دور زدن بن بست‌ها با توجه به پیشنهاد آژانس بین المللی انرژی اتمی سازمان ملل برای ایجاد خاورمیانه بدون سلاح‌های هسته‌ای است.

رژیم صهیونیستی با این استدلال که این برنامه باید پس از اقدام همه کشورهای خاورمیانه در به رسمیت شناختن حق موجودیت این رژیم غاصب؛ امضای پیمان‌های صلح و ایجاد ساز و کارهای امنیتی از جمله برچیدن همه سلاح‌های کشتار جمعی- سلاح‌های شیمیایی و بیولوژیک- و نیز ابزارهای حمل آن‌ها مثل موشک‌ها، اجرا شود، این ابتکار عمل را بی‌نتیجه گذاشته است. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
اینام فهمیدن دوره بمب اتم گذشته و کارهای خیلی خطرناکتر از ترکوندن بمب اتمی هم میشه کرد مثل بستن تنگه هرمز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
اگر به راستی رژیم صهیونیستی ،دین مسیح دارد پس چرا کوشتار جمعی درست می کوند ،بمب اتم را می خواهد بر سر مسلمانانی بریزد حضرت عیسی علیه السلام حضرت موسی علیه السلام را دین اسلام قبول دارد،رژیم صهیونیست از نازی های هیتلر بودند که ۶ملیون مسیحی را کوشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
هموطن عزیز ... اسراییلی ها یهودی اند - لطفا املای خود را تصحیح نما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
به همین خیال باششششششش
یهو بگو ب شرطی ک همه خاورمیانه بیاد زیر پرچم اسرائیل سلاح هسته ای رو کنار میزاریم
نابودیتون نززززدیکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
مرگ بررژیم صهیونیستی
آخرین اخبار