المانیتور: آیا سردار سلیمانی وارد عرصه سیاست خواهد شد؟

المانیتور در مطلبی به بررسی احتمال حضور فرمانده سپاه قدس در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان المانیتور در مطلبی نوشت: «با ظهور گروه تروریستی داعش نزدیک مرزهای ایران، سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس به یکی از محبوب ترین چهره های ایرانی تبدیل شده است. محبوبیت سردار سلیمانی با انتشار تصاویر وی در خط مقدم جبهه های جنگ علیه گروه تروریستی داعش به شدت افزایش یافته است. برخی افراد او را با یکی دیگر از چهره های محبوب ایران، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، مقایسه می کنند.»

قاسم سلیمانی در دوران 20 ساله فرماندهی سپاه قدس همواره خود را دور از سیاست های حزبی نگاه داشته است؛ اما اکنون با وجود محبوبیت بالای سردار در میان مردم ایران، گمانه زنی‌هایی درخصوص حضور وی در میان نامزدهای انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور مطرح می شود. ممکن است اصولگرایان با معرفی سردار سلیمانی به عنوان نامزد انتخاباتی وارد عرصه انتخابات شوند. در این صورت احتمالا بسیاری از اصلاح طلبان، تمایلی به رقابت با چهره ای در قد و قامت سلیمانی نخواهند داشت.

محمد عطریانفر، روزنامه نگار و سیاست‌مدار ایرانی و عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی، در مصاحبه ای گفت: «سلیمانی شخصیتی است که تمام عمر خود را افتخار آمیز در درون نهاد انقلابی و مقدسی به نام سپاه طی کرده است. ایشان کار خود را خوب بلد است. چنین کسی که عاقل است به راحتی نمی‌‌آید فعالیت های خود را زمین بگذارد و بیاید در کاری که تجربه ای از پیش در آن ندارد.» او در ادامه افزود طبیعی است که برخی اصولگرایان علاقمند به مطرح کردن او به عنوان نامزد انتخاباتی باشند؛ اما سردار سلیمانی خود زیر بار چنین کاری نخواهد رفت. عطریانفر همچنین گفت: «من هیچگاه فکر نمی کنم سردار سلیمانی نامزد ریاست جمهوری از ناحیه خود و یا اصولگرایان باشد.»

تنها اصلاح طلبان نیستند که به حضور سردار سلیمانی در رقابت های انتخاباتی می اندیشند. اکبر ترکان، مشاور ارشد حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران، در مصاحبه ای اظهار کرد نامزدی سلیمانی بعید است. او یکی از نمادهای انقلابی است. ترکان افزود: «سلیمانی فراتر از احزاب سیاسی است؛ او محبوب همه مردم است.»

درحال حاضر، اکثریت روزنامه نگاران تمایل دارند سلیمانی را چهره ای فراحزبی معرفی کنند و از انتقاد از وی بپرهیزند.

یک خبرنگار و تحلیلگر ایرانی در یادداشتی در این خصوص نوشت چهره های نظامی ایران با ورود به عرصه سیاست مصونیت خود را در برابر انتقادات از دست خواهند داد. محسن رضایی، از فرماندهان سابق سپاه در جنگ ایران و عراق، و محمدباقر قالیباف، فرمانده سابق نیروی هوایی سپاه، هر دو با ورود به عرصه سیاست مصونیت خود را از دست دادند. 

با این حال، این خبرنگار اسبق یکی از خبرگزاری‌های ایران معتقد است در حال حاضر محبوبیت سلیمانی بیش از قالیباف و محسن رضایی است. او نمونه ای از فرماندهان افسانه ای سپاه است؛ همان فرماندهانی که در جنگ ایران و عراق به شهادت رسیدند.

او معتقد است بخت سلیمانی برای پیروزی در انتخابات ایران بالا است؛ زیرا تنها روزنامه نگاران خارج از کشور او را مورد انتقاد قرار خواهند داد و چهره هایی مانند هاشمی رفسنجانی، روحانی و محمد خاتمی علیه او صحبتی نخواهند کرد و یا دست‌کم سکوت خواهند کرد.

درهرحال، سردار سلیمانی همواره سعی کرده است خود را از عرصه سیاست دور نگه دارد. در انتخابات پیشین، شایعاتی مبنی بر تایید قالیباف از سوی سلیمانی مطرح شده بود که سخنگوی سپاه پاسداران آن ها را تکذیب کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۰۱ تير ۱۳۹۵
امیدوارم ایشان با محبوبیت زیادی که بین همه جناح های چپ و راست داره فرمانده کل سپاه شود

برای ریاست جمهوری هم اگه قبول کنه بیشک رای بالا و عالی میاره

من و اکثر فامیل که بهشون رای میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
سیاست کثیف است و سردار والاتر از ان است که خود را الوده کند
-
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
آقای شهرستانی و مخالف دکتر ظریف انگار سخنان آقا را دیروز نشنیدید
-
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
عزیزان ارامش این مملکت فقط مرهون سردار سلیمانی نیست بلکه مرهون شهیدان و سرداران دیگر سپاه و ارتش و بزرگان دیگر این مرز و بوم هم هست ایقدر کارها را به یک نفر ربط ندهید به خدا تجربه نشان داد نباید یک فرد را زیاد تعریفش داد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
موافقم هر کدام از این عزیزان سهمی دارند خدا همه شهیدان را با امام حسین محشور کند وسرداران وامیران زنده را حفظ کند
-
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
عزیزان خصوصا اون عزیزی که به جای شهرستانی ها تصمیم می گیرید هم دکتر ظریف فرد بسیار محبوبی هستند هم سردار سلیمانی خواهشا نظرتو برای کلیه ی شهرستانی ها بسط ندهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
انقدم ظریف رو محبوب میدونین بدونین تو شهرستانها نه تنها محبوب نیست بلکه بخاطر دستاورداش که الان داره مشخصتر میشه هیچ محبوبیتی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
سلام: تشخیص و صلاح این را بگذاریم به عهده ی مقام معظم رهبری . هر چه باشد ایشان بهتر از همه ما می دانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
باسلام و احترام
متاسفانه با خواندن برخی پیامها گذاشته شده در پایان این خبر متوجه میشود که برخی در تور تحقیقاتی صهیونیسم ها گرفتار شده اند. هر شخص آشنای به سیاست و رزم متوجه میشود ، که این خبر توسط خبرگزاری های صهیونیسم و امپریالیسم جهت بررسی ذائقه مردم ایران و تحقیق در خصوص چگونگی رودررو قراردادن مردم ایران هستند، و چگونه میشود طرفداران دکترظریف صلح طلب در جبهه دیپلماسی را در مقابل سردار سلیمانی مدافع کیان در بخش نظامی قرار دهند ملت عزیز ایران میدانند این دو وفادار به اسلام، انقلاب،ایران و امت اسلامی دو بال یک پرنده در حال پروازند ، و به خوب در جریانند که آقای دکتر ظریف چند وقت پیش در مصاحبه ای عنوان کردند که سرباز ایران اسلامیند در بخش خارجی و توانایی راهبری ریاست جمهوری را ندارند و از طرفی هر انسان متفکر و اشنای به سیاست خوب متوجه میشود که جناب سردار سلیمانی یک شهید زنده، که لقبی است که امام خامنه ای به ایشان داده اند ،است و لزومی نخواهند دید، در زمان حال وارد عرصه سیاست شوند و جهان اسلام به ایشان سخت نیاز دارد در بخش دفاع از ناموس امت اسلامی در شاخه متفکر نظامی، عزیزان دل به عنوان یک عضو تحقیق صهیونیسم در جامعه اماری تحقیق امپریالیسم قرار نگیرید ، هر چند تا به حال این ایسم های بین الملی صابون سیاست دکتر ظریف را بر تن خود احساس کرده اند و بارها از رفتارهای متفکرانه سردار سلیمانی در بخش دفاع نظامی ذله شده اند، عزیزان چهره این دو عزیز را که بارها امام خامنه ای از ایشان به نیکی در موارد مختلف یاد نموده اند را بی مزه نکنید
علی یارتان و خداوند هر دوی این دو دانشمند را در عرصه های مختلف نگهدارد، خاطرتان باشد در صورت نقد این دلنوشته(اگر لازم دانستید که نقد کنید) در دامان صهیونیسم نیفتید(از طریق بد گفتن به یکی از این دو توانمند )
-
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
با سلام اگر واقعا سردار سلیمانی قصد چنین کاری را دارد مسولان رسانه ملی باید عادلانه رفتار کنند دیگر روی سردار سلیمانی مانور ندهند ضمنا اگر سردار سلیمانی وارد سیاست شود محبوبیتش بسیار کاهش می یابد چون ایشان فعلا فراجناحی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
والا اینقدارم که شما جو میدین محبوب نیست ایشون
-
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
عزيزم فك كنم شما تو ايران زندگي نميكني يا شهروند ايراني نيستي ...
با اينكه سردار شخصيتي جهاني دارند ولي متاسفم كه اينقد بيسواد اجتماعي - سياسي تشريف دارين..
ضمنا محبوبيت براي كساني معنا دارد كه درك عميقي از غيرت و فرهنگ اصيل ايراني در دل شان جاي دارد. . و درك ميكنند كه اگر امثال سرار نبودند الان ناموس بي تفاوت فقط با يك واژه در اختيار جمع قرار ميگرفت..
اميدوارم تقريبا متوجه تان كرده باشم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
چرا سعی می کنید افتخار ایران را نادیده بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
ما به مردان بزرگ رای خواهیم داد لباس مهم نیست تن آدمی شریف باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
ما به نظامی رای نخواهیم داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
نادان تو چه میدانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
ایران به فردی مقتدر و کارآمدی چون سردار نیاز داره تا اقتدار ازدست رفته پس از برجام رو برگردونه و به وضع آشفته مملکت سروسامون بده..مخصوصا که از پیرو ولایت بودنش هم خیالمون راحته...حالا چ بیاد چ نه عزیز تموم دل تموم دل مردم ایران و جهان اسلامه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
به نظرمن سردارسپاه اسلام جایگاه خودرامی داند وهیچگاه یک سرباز پست خودراترک نمی کندمملکت داری چیری بیشترازریاست جمهوری دارد (ولایت هرچه امرکند)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
بنظرم ایران به یه دستگاه دیکتاتوری احتیاج دارد
البته منظورم سردار نیست جسارت نکرده باشم
علتش هم این هست که طرف براحتی دزدی میکنه دکل بالا میکشه اما برخورد در خور شأنی صورت نمیگیره
در اسلام دزد دزده حالا هرکسی میخواد باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
سردار سلیمانی بهترین کار را انجام میده نه ایشان ونه احمدی نژاد به درد ریاست جمهوری نمیخورند
Germany
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
خواهشا انتشار بدید.در پاسخ به ناشناس11:30/26.3.1395 عزیز دل من هیچ فرقی با هم ندارند ما به دوتا شون در زمانهای مختلف نیاز داریم،خواهشا شما رو به دین وایمونتون و به هرکسیکه می پرستید اینقدر آدم ها رو زود قضاوت نکنید و براشون نسخه نپیچید،بخدا نه اون سردار عزیز نه رهبری ودر آخر نه خدا راضیه،چون اگه خدا مهم بود اینطوری قضاوت نمی کردیم و متاسفانه فقط ادعامون میشه که مسلمانیم فقط همین،بعدشم شما حتما با این صحبت ها مدعی پیرو رهبری بودم هستید بخدا یک ذره فقط یه ذره سخنان این پسر فرزانه رو دنبال کنید به این نتیجه ای که بیان کردم میرسید،حرف زیاده اما ...یاحق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
دشمنان قصد دارن این مرد شرف راازاین طریق خراب کنند من بعنوان بیسیم چی سلیمانی درطول چهارسال درجنگ هشت ساله به شما اطمینان میدهم حتی دراین خصوص هیچ حزفی نزند وهرگز کاندید نخواهد شد
Kazakhstan
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
به نظرمن ایشون ازنظامی گری بیشترمیدونن تاسیاست واقتصادو...بهتره فرمانده باشن تااین که کاندیدریاست جمهوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
من نوکر سردارم خدا کنه کاندید بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
مطمعنم سردار وارد عرصه سیاست وانتخابات نخواهد شد چون بزرگترین اشتباهه
ارزوی سردار فقط شهادت است البته انشاله هزار سال زنده بمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
سلام

ظاهرا بعضی ها هنوز هم نمیدانند که :
دستورات اسلام از آن جهت که در جهت صلاح جامعه و رفع فساد از آن است دستوراتی سیاسی است، حضرت امام می فرمایند: «اسلام عبارت از احکام عبادی و اخلاقی صرف نیست، کما اینکه بعضی بلکه کثیری از جوانان و کهنسالان مسلمین گمان برده اند... اسلام برای تأسیس حکومت عادله بپا گردیده است که در آن قوانین مربوط به امور مالی، بیت المال... جزائیات، قضاء، حقوق، جهاد، دفاع و پیمانهای بین دولت اسلامی و دولتهای دیگر وجود دارد.»
در یک جمله :
سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
بهتره شبکه های خبری اسم سردار رو بعنوان نامزد انتخاباتی به سر زبونها نیاندازند، ایشون بزرگتر از این حرفها هستند که بیان برای ریاست جمهوری شرکت کنند. مگر اینکه رهبری دستور چنین کاری رو بهشون بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
به نظرم سردار سلیمانی باید وجه خوبی که دارند رو حفظ کنن و وارد سیاست نشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
سردار افتخار شیعه است اورا وارد سیاست نکنید او نه تنهاافتخارماست بلکه افتخار مسلمانان دنیاست او یک ابر سرداراست بزرگترین دشمن شیطان بزرگ درکره زمین سرداراست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
اگه یارانه ها رو ببره بالا من بهش رای میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
اي بابا اگه واقعا همچين توهمي دارند ميزنند خيلي آدم هاي كم عقلي و بدبختي و كوتاه فكري هستند چون سردار عزيز ما در جايي گفته اند من به دنبال شهادت بيابان ها را گشته ام و ميگردم ؛حال با اين تفسير آيا سردار به دنبال پست هاي دنيوي باشند . واقعا خنده دار است.
عاشق سردار هستم چون روح ايشان خدائي است و دنبال اين چيز ها نيست.
يا علي مدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
سلام بر سردار میخوان سردار رو با سیاست بازی خراب کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
همانطور که خیلی دوستان بدرستی اشاره کردند بعضی از این شیطان صفت ها میخوان چهره سردار سلیمانی را خراب کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
یارانه ها رو کی میدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
هر کسی را بهر کاری ساخته اند. ایشان مرد جنگند اگر چه مطمئنم در سیاست هم بهترین هستند. اما به نظر بنده حقیر ایشان در میدان جنگ موفق ترند. با ورود به سیاست بطور حتم از محبوبیتش کم خواهد شد.

الکی هم ایشان را به چپ و راست متصل نکنید ایشان عاشق و سرباز ولایت هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
چرا عادت دارین همه رو سیاسی کنین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
با اینکه دست بوس ایشان هستم اما به نظامی رای نمیدهم، همانطور که امام هم مخالف بود.
البته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
اگه راست باشه تا اخر پشت سردار هستیم
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
سردار سلیمانی به هیچ حزب و جناحی تعلق نداره او یک انسان جهادی ومخلص خار چشم دشمنان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
مقایسه سردار سلیمانی با ظریف؟؟؟؟؟؟؟ خیلی مسخرست

خخخخخخخخخخخخخخخخخ

سردار سلیمانی کجا و ظریف کجاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟

خخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
زنده باد بزرگ مرد ایران زمین سردار سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
میخوان سردار رو جلوی اصلاحطلبا قرار بدن و کشور رو در باره مبارزه با تروریسم دو قطبی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
این حرف های مزخرف فقط جهت تخریب سردار سلیمانی مطرح میشه...

هیچ وقت سردار وارد سیاست نمیشه ، دارن این وصله ها رو به سردار میچسبونن تا خرابش کنن چون از موفقیت هاش در عرصه جهانی مثل .... ترسیدن ، میخوان سردار رو بین مردم کوچیک کنن...

سردار سلیمانی سردار دلهاست...

زود باور نباشید و این حرف های مسخره رو باور نکنید که تو دام دشمن میفتید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
هر دو انسان متشخص ودوست داشتنی هستن در حیطه مسوولیت خود لطفا از مقایسه کردن اقای ظریف و اقای سلیمانی ببرهیزید اجازه بدید ارزشها حفظ بمانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
رای ما فقط دکتر احمدی نزاد/ عشق ما فقط سردار سلیمانی.خلاص.والسلام.نامه تمام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
دشمنان قصد دارن که فرمانده ی دلیر و محبوب ما رو همانند یک فرد عادی سیاستمدار جلوه بدهند که مردم به این امر آگاهی پیدا نکنند که ایشان چندین سال برنامه ریزی آمریکا و مزدورانش را برای تجزیه ی منطقه با شکست مواجه کرده ، ان شالله که فرمانده همیشه سالم و سلامت باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
ایشان و هدف مقدس و والای ایشان بالاتر از این حرف هاست ،
خدیا سردار قاسم سلیمانی را در پناه خودت حفط کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
به نظر من حاج قاسم نباید وارد عرصه سیاست بشه چون سیاست چیز کثیفیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
ای نادان ها شماها نمی فهمید سردار عزیزمان و امثال ایشان می خواهند به وظیفه الهی خود عمل کنند نه اینکه معروف بشوند اطمینان دارم این عزیزان به هیچ عنوان نمیخواستند مطرح شوند دوست داشتند در گمنامی بمانند ولی به هر حال مردم قدر شناس ایران پی بردند و تکریم نمودند زحمات ایشان را به هر حال امور دنیایی برای این عزیزان هیچ است فقط اقدامشان برای رضایت خداوند و ولایت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
ما اجازه دخالت و تعیین تکلیف برای سران خود توسط بیگانه را نخواهیم داد . بیگانه بدنبال نفوذ و دخالت در مسائل داخلی کشور و تضعیف کشور بدست مهرهای داخلی است . به کس اجازه اظهار نظر نمی دهیم چه رسد تعیین تکلیف کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
از کی تا حالا ظریف محبوب شده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
دکتر ظریف خیلی بین مردم صلح طلب محبوبیت دارد نه در بین جنگ طلبا وتندرو ها برادر.ههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
فعلابره درمان کمر دیگه بار محبوبیت را بهش اضافه نکنید هههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
شایعه هست فقط جهت تخریب
سردار احتیاجی به پست سیاسی نداره چون توی قلب مردمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
چرا بیاد؟
بنده ی خدا اگه دلش صندلی ميخواست که الان سوریه نبود.
به هر حال خدا حفظشان کنه.
-
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
جمله از این مسخره تر نشنیده بودم ؛ سردار سلیمانی را با محمد جواد ظریف مقایسه می کنند !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
خداکنه شرکت کنه.سال دیگه حسن محمود سردار ...
چه شود؟
البته ما در سیاست و اقتصاد احتیاج به آدم های نترس و جهادی داریم
Spain
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
به نظر بنده سردار بهتر است استوره ی مبارزه بماند تا آلوده سیاست
هرچند دین و ایمان سردار به اندازه ای زیاد است که پاک از آن بیرون می آیند
ولی دوست داریم آوازه ای بالاتر از رستم برای خود داشته باشند
اگر احمدی نژاد نیامد حضور سردار واجب است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
سردار، عزیزمابسیجیان جبهه رفته است. اومحبوب دلهای مردم ایران است.اگرچه اوواردهرجبهه ای شود آن را یه نفع نظام و انقلاب فتح خواهدکرداما انشالله واردعرصه ی سیاست به معنای سیاسی کاری نشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
هرجا که باشید فرمانده دلاور خدا حفظتان کند .سردار اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
سردار سلیمانی خودش عقل داره بهتر میدونه چیکار کنه به این رسانه ها هم اکتفا نمیکنه ...سردار مرد عمل هست نه مرد حرف حالا هر جا که باشه ........نظر شخصی من اینه ما فعلا توی صحنه نبرد تا ازادی قدس شریف به سردار بیشتر نیاز داریم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
سردار انسان بزرگیه وایشون اگر کانیدید ریس جمهوری بشه صددر صد رای میاره چون مردم ایران ایشونرو دوست دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
شان وعزت سردار بالاتر از این حرفهاست .درود بر سردار عشق
-
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
این شایعه است در جهت تخریب سردار بزگ است.این قدر اینها از توان برابری با این ابر مرد ناتوانند که دارند تخریبش می کنند.ایشان خیلی والاتر از این است که بخوهد خودش را الوده ساست وریا نماید قطعا هم رای می اورد اما او خطش را مشخص نموده وبرای رهایی مسلمانان مظلوم وکودکان وزنان بی پناه با خدا واسلام وامام زمان جانش را هدیه کرده نمی خواهد برای چند صبح قدرت وجدان خودش را لکه دار کنند ایشان همین الان هم دارد این ممملکت را نجات می دهد حتما که نباید پست داخلی باشد بالاتر از این که سرباز امام زمان باشی مگر پستی هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
عالی بود
Saudi Arabia
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
انشالله به عنوان نامزد اصولگراها در انتخابات شرکت کند من که قطعا بهشون رای خواهم داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
هر کسی را بهر کاری افریدند.محمود رییس جمهوری.سردار برای همین کار فعلی.خدا هر دو تاشون راحفظ کند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
مگر محمود زنده شده ودرکنار سردار برایش وجهه درست نکن
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۱۳:۱۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
دزدی دکل نفتی-اختلاص های میلیارد دلاری-ناپدیدی 750 میلیارد دلار-بالا بردن تورم-برو از محمود بپرس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
همین که اختلاس با ص است یعنی اطلاعات بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
به نظرم سردار میتونن در هر مقامی موفق باشن
و اگر در انتخابات آتی ریاست جمهوری شرکت کنند من به ایشان رای خواهم داد
چون به ایشان ایمان دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
نظامیا نباید وارد سیاست شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
ناشناس 14:16 : « نظامیا نباید وارد سیاست بشن » ، عقیده جدایی بحث نظامی گری از سیاست همون جدایی دین از سیاسته. اونوقت ورزشکارا و هنرمندا و پزشکا و ... هم نباید وارد عرصه سیاست بشن. مذهبی ها هم نباید وارد شن. چرا روحانی که یک روحانیه وارد عرصه سیاست شده؟؟؟ - این شعارهای ظاهری و عوام پسند توخالی و پوچن. حقیقت اینه که همه مردم ایران می تونن در سیاست ایران دخالت کنن.
آخرین اخبار