گیلان؛

برنامه محوری گرامیداشت شهدای 7 تیر

برنامه محوری گرامیداشت شهدای 7 تیر، یکشنبه 6 تیر ساعت 22 شب در حسینه ابو الفضل العباس شهدای گمنام سپاه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان صبح امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت شهدای هفتم تیر در رشت گفت: برنامه محوری گرامیداشت هفتم تیر ماه سالروز شهادت مظلومانه آیت ا.. شهید بهشتی و 72 شهید والامقام این حادثه تروریستی ،ساعت 22 ششم تیر ماه با سخنرانی حجت السلام والمسلمین حاج صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رشت برگزار می شود.


حجت السلام و المسلمین اشجری با بیان اینکه هفتم تیرماه یادآور خاطره سید شهدای انقلاب، آیت الله دکتر بهشتی و 72 شهید والامقام است افزود: رسوایی حادثه تلخ 7 تیرماه سال 60 تا ابد بر پیشانی دشمنان دین و انقلاب و منافقان می ماند و خون شهدای مظلوم این حادثه همواره شعله های خشم انقلابی ملت ایران را نسبت به تروریست ها شعله ور خواهد کرد.

وی با اشاره به رهنمود های رهبر معظم انقلاب در شناساندن ابعاد بیشتر شخصیتی شهدای هفت تیر به مردم بویژه به نسل جوان افزود: 7 تیر باید آینه ای برای انعکاس نفاق و دروغگویی قدرتهای استکبار و مدعی حقوق بشر بویژه آمریکای جنایتکار با استفاده از زبان هنر، تصویر و فضای مجازی، باشد .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به سالگرد شهادت شهید بهشتی با 21 رمضان شهادت مولای متقیان تصریح کرد: شهادت و مظلومیت دو ویژگی آیت الله بهشتی است.

وی به نگارش کتاب زندگینامه شهید عضدی از شهدای هفتم تیر وساخت مستند ی هم از زندگی این شهید والامقام و پخش آن از صدا و سیمای مرکز گیلان اشاره کرد و افزود ، امسال هم زندگی نامه شهید عبدالکریمی دیگر شهید گیلانی حادثه تروریستی هفت تیر بصورت کتاب و فیلم مستند تهیه میشود ودر اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

وی با توجه به رسالت صدا و سیما در خصوص اطلاع رسانی درخواست کرد مقدمات پخش این دو مستند را جهت معرفی بیشتر برای مردم بویژه نسل جوان فراهم کند.

شهید حسن عضدی، شهید سیف الله عبد الکریمی، شهید محمدصادق اسلامی گیلانی و شهید جواد سرافراز از شهدای گیلانی حادثه تروریستی هفتم تیر هستند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.