کرمانشاه ؛

در گرد و غبار خارج شدن از خانه برای بیماران قلبی ممنوع است

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به شهروندان توصیه کرد به علت بروز آلودگی هوا و ریزگردها از تردد غیر ضروری در محیط بیرون از منزل جداً خودداری نمایند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ابراهیم شکیبا با بیان اینکه  بیماران قلبی و ریوی ضمن مصرف بموقع داروهای خود به هیچ وجه در معرض هوای بیرون قرار نگیرند و از منزل تا برطرف شدن کامل آلودگی هوا بیرون نیایند  ادامه دا د:افراد عادی در صورت کار ضروری داشتن و نیاز به خروج از منزل حتماً از ماسک استاندارد (ماسک های دسته  p مخصوص گردوغبار) استفاده نمایند.

 وی افزود:انجام هر گونه فعالیت ورزشی در فضای آزاد و بیرون از منزل در شرایط آلودگی هوا کاملاً خطرناک و ممنوع است . در این شرایط سعی کنید مصرف میوه جات،  سبزیجات و مایعات را چندین نوبت انجام دهید.

 شکیبا گفت: با توجه به کاهش میدان دید در شرایط گردوغبار اگر بنا به ضرورت در جاده و در حال رانندگی هستید ضمن رعایت کامل قوانین با دقت و سرعت مطمئنه رانندگی کنید و در هنگام رانندگی ضمن مطمئن شدن از بسته بودن کامل پنجره های خودرو تهویه مطبوع خود را در حالتی قرار دهید که هوای بیرون وارد نشود.


انتهای پیام/ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.