خروج زخمی های داعش از بیمارستان ابن سینا در لیبی

برخی منابع اعلام کرده اند داعش زخمی های خود را از بیمارستان ابن سینا در شهر سرت لیبی خارج کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آلمان، برخی منابع محلی گزارش دادند داعش بیمارستان ابن سینا در شهر سرت لیبی را تخلیه و زخمی های خود را از این بیمارستان خارج کرده است.

پایگاه "بوابة الوسط" روز گذشته به نقل از برخی منابع محلی در شهر سرت لیبی گزارش داد خودروهای امداد از صبح امروز در حالی که از مسیر ساحلی این شهر به سوی جزیره ابوهادی در حرکت بوده اند، مشاهده شده اند. این منابع گفته اند که به نظر می رسد داعش در حال انتقال مجروحان خود به شهرهای "بن جواد" و "هراوه" بوده است. این عناصر داعش روز جمعه در درگیری با نیروهای موسوم به "بنیان مرصوص" (بنایی آهنین) وابسته به دولت وحدت ملی لیبی مجروح شدند.

سرتیپ "محمد غصری،" سخنگوی رسمی اتاق عملیات "بنیان مرصوص" در گفتگو با پایگاه بوابة الوسط تصریح کرد: اوضاع در محورهای جنوبی جنگ و ساحل دریا هم اکنون آرام است و هیچ گونه درگیری پس از پیشروی نیروهای بنیان مرصوص در تمامی محورها مشاهده نشده است؛ به خصوص آن که این نیروها با شهر سرت لیبی تنها 20 کیلومتر فاصله دارند.

هدف نیروهای بنیان مرصوص آزادسازی شهر سرت از دست گروه تروریستی داعش است. داعش کنترل این شهر را از نیمه سال 2014 در اختیار دارد. شهر سرت پایگاه عناصر داعش در لیبی به شمار می رود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار