اهواز؛

تعطیلی 2 کارگاه بسته بندی خرما در خوزستان

2 کارگاه بسته بندي خرما بعلت نداشتن پروانه استاندارد در استان خوزستان تعطيل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مديرکل استاندارد و تحقيقات صنعتي  خوزستان گفت: اين 2 کارگاه در بازرسي  انجام شده توسط  کارشناسان  و بازرسان   شناسايي به علت نداشتن  پروانه استاندارد  تعطيل  شدند.

رضا دهدشتي زاده افزود: در راستاي اجراي ماده 9 قانون اصلاح قوانين و مقررات سازمان ملي استاندارد ايران، پس از طي مراحل قانوني از سوي دايره حقوقي اين اداره کل در سازمان تعزيرات حکومتي  حکم  مهر و موم  و تعطيلي اين دو واحد متخلف تا زمان اخذ پروانه استاندارد صادر و ابلاغ شد.

وي اظهارداشت: توليد کالاي مرغوب و با کيفيت رمز ماندگاري توليدکنندگان در بازار است و اين اداره کل همکاري لازم با واحدهاي توليدي و خدماتي در اين خصوص را در اولويت هاي کاري خود قرار داده است و در صورت مشاهده عدم رعايت ضوابط کيفي و استانداردها با واحدهاي متخلف برخورد قانوني را صورت خواهد داد.

مديرکل استاندارد و تحقيقات صنعتي  خوزستان همچنين از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه كالاي فاقد نشان استاندارد و يا با كيفيت پايين تر از حد استاندارد مراتب را با تلفن 1517 سامانه رسيدگي به شكايات مردمي اداره كل استاندارد خوزستان در ميان بگذارند.

اداره کل استاندارد و تحقيقات صنعتي خوزستان  با دارا بودن  بيش از 85  آزمايشگاه اختصاصي و همکار با توان آزمون بيش از 800 فرآورده  در زمينه هاي کنترل کيفيت کالاهاي توليد داخلي ، صادراتي و وارداتي ،‌آسانسورها ، وسايل و تجهيزات شهربازي و پارکها ، آموزش مسئولين کنترل کيفي ، تدوين استاندارد ، آزمون کالاها ، توسعه و ترويج استاندارد وهمچنين کاليبراسيون وسايل سنجش ، ترازوها ، انگ فلزات گرانبها ، گاز اکسيژن ، مهد کودکها ، مصالح ساختماني ، نازلهاي سوخت و باسکولها و تاييد صلاحيت شرکتها و آزمايشگاي همکار  فعاليت دارد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار