تکمیلی/در حاشيه افتتاح جشنواره ورزشی بازنشستگان مطرح شد؛

پرداخت «عیدی» معوق بازنشستگان راه‌آهن تا ساعاتی دیگر/ برخورد دستگاه قضا با مديرعامل سابق صندوق

مديرعامل صندوق بازنشستگی كشور گفت: با رايزنی های انجام شده، عيدی بازنشستگان راه آهن تا شنبه به صورت علی الحساب پرداخت می شود.

عيدی بازنشستگان راه آهن تا شنبه پرداخت می شود/ برخورد دستگاه قضا با مديرعامل سابق صندوقبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود اسلاميان مديرعامل صندوق بازنشستگی كشور در حاشيه افتتاح جشنواره ورزشی بازنشستگان كه امروز (سه شنبه) در ورزشگاه شهيد شيرودی برگزار شد، اظهار داشت: بالغ بر 70 تا 80 دستگاه مربوطه عيدی تمامی بازنشستگان كشوری رابه صندوق ارائه داده و پس از آن به حساب آن ها واريز می شود.

وی گفت: متأسفانه در خصوص بازنشستگان راه آهن كم لطفی هايی صورت گرفت كه باعث شد عيدی اين افراد با تأخير پرداخت شود.

مديرعامل صندوق بازنشستگی كشور ادامه داد: با رايزنی های انجام شده و زحمات نوبخت، عيدی بازنشستگان راه آهن تا شنبه به صورت علی الحساب پرداخت می شود.

اسلامیان درباره نتیجه دادگاه پرونده ملک خيابان فرشته تهران که در دولت قبل به یک چهارم قیمت به شرکت مربوطه واگذار شده بود، گفت: در حال حاضر و با كمك دادستان تهران بخش عمده‌ای از زمین آزاد شده و تنها بخش تجاری آن باقی مانده است که شخص مربوطه درخواست غرامت میلیاردی بابت سرقفلی دارد، در حالی که این اموال بازنشستگان صندوق است.

وی ادامه داد: این درخواست وی ناحق است و دستگاه قضا بر اساس قانون برخورد می‌كند.

**افزايش حجم سفر بازنشستگان در سال 95

مديرعامل صندوق بازنشستگی كشور در ادامه با بيان اينكه متأسفانه ارتباط افراد پس از بازنشسته شدن با دستگاه‌های اجرایی قطع می‌شود، گفت: به همين منظور در حال حاظر طرحی را برای دولت در دست تدوين داريم که براساس آن با همکاری دستگاه‌های مختلف امکان ورزش کردن را برای بازنشستگان فراهم می کند.

اسلاميان در ادامه به سفرهای بازنشستگان اشاره و بیان كرد: با توجه به اينكه در فصل تابستان قرار داريم ،حجم سفرها در سال جاری به 120 هزار سفر افزایش پيدا كرده و همچنين کمک هزینه سفرها نیز از 250 به 300 هزار تومان افزایش یافته است.

به گفته وی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات نيز از 500 به 600 هزار تومان افزایش یافته است.

پرداخت «عیدی» معوق بازنشستگان راه‌آهن تا ساعاتی دیگر(ساعت 16:00)

پس از اعلام خبر پرداخت عیدی معوق سال 95 بازنشستگان راه آهن از سوی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در حاشیه جشنواره ورزشی بازنشستگان که صبح امروز برگزار شد، بخشی زاده، مدیرکل مالی صندوق بازنشستگی در تماسی با یکی از خبرگزاری‌ها از واریز عیدی این بازنشستگان خبر داد و گفت: این مبالغ تا یک ساعت دیگر در حساب بازنشستگان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
چرانمایندگان محترم مجلس یکباربرای همیشه واردعمل نمی شودوحقوق همه سازمان های کشوری رایکسان کندخدایش درست نیست یک کامندعادی سازمان تامین اجتماعی باکمترازدوسال سابقه دریک سال بیش از50میلیون پاداشت بهروری گرفته؟امابازنشتگان راه اهن؟؟دولت لطفا یک فکراساسی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
خداروشکر....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
کارمندان ومدیران سازمان تامین اجتماعی بایدهرماه علاوه برحقوق واضاقکاری درفیش هرماه میلیونی مسقیم تحت عنوان مزایا فوق العاده وپاداشت بحساب انهاواریزوهیچ کس هم کنترل نکندوهرکارمندسال چندبارحق داشته باشدرایگان ازاقامت باغذا وقطاراستفاده کندامابازنشتگان راه اهن هرچندماه حقوق بگیرندوهنوزعیدی هم خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
بعد از گذشت دو ماه از سال ، تازه قراره بصورت علی الحساب عیدی بازنشستگان را پرداخت کنن؟؟؟؟!