در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شهرداری تهران نسبت به نواقص تبلیغاتی اقدام کند/هزینه سنگین شهرداری برای نگارخانه ای به وسعت یک شهر

عضو شواری اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید نسبت به برخی از نواقص در خصوص نصب بیلبوردهای تبلیغاتی شهر اقدام کند.

مجتبی شاکری عضو شواری اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به عملکرد شهرداری تهران در خصوص نصب بیلبوردهای نگارخانه ای به وسعت یک شهر، اظهار داشت: بنده نماینده شورا در شورای تبلیغات محیطی سازمان زیباسازی شهر تهران هستم و در جلساتی که تصمیم گیری در خصوص شعارها و تصاویر انجام می شود، شرکت می کنم.

وی با اشاره به فاز دوم نگارخانه ای به وسعت یک شهر که سال گذشته شهرداری تهران نخستین فاز آن را اجرایی کرده بود، افزود: برخی از اعضای شورای شهر در خصوص نصب تصاویر و آثار هنری در کنار بزرگراه ها و همچنین مسیرهایی که خودروها به سرعت تردد می کنند، مخالفت کردند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: جای نگارخانه ای به وسعت یک شهر در محیطی سالم و با یک موزیک مناسب و همچنین چینش مناسب انجام می شود تا کسانی که علاقه مندند بتوانند با تامل و تفکر آثار را ببینند.

شاکری با بیان اینکه شهرداری تهران نگارخانه ای به وسعت یک شهر را با هزینه بسیار زیادی ایجاد کرده است، تصریح کرد: بدون شک نصب این آثارها در کنار بزرگراه ها کمترین تأثیر را بر مخاطب خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه نقدی بر برخی از آثار نصب شده وجود دارد، گفت: برخی از مکاتب منزوی هستند و ارتباطی با مخاطب برقرار نمی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دیدن برخی از این آثار در چند ثانیه برای مخاطب امکان پذیر نیست، یادآور شد: به لحاظ هزینه، انتخاب آثار و مکان نصب و همچنین از لحاظ فنی به عملکرد شهرداری تهران ایراداتی گرفته شد.

شاکری تأکید کرد: شورا برای اجرایی کردن فاز دوم نگارخانه ای به وسعت یک شهر نکاتی را برای این طرح در نظر گرفته بود اما به آن توجه ای نشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران باید به بحث نیمه شعبان و روز ولادت حضرت امام حسین(ع)و حضرت ابوالفضل (ع) توجه می کرد، افزود: این ها ظرفیت های قابل توجه ای است که شهرداری تهران باید به آن توجه کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر باید به مباحث اقتصاد مقاومتی توجه داشت، تأکید کرد:  در حال حاضر آنچه در تابلوها دیده می شود بی توجهی به تذکرات داده شده از سوی شورای شهر بوده است.

شاکری با تأکید بر اینکه نباید به عملکرد خوب سازمان زیباسازی در سال های گذشته بی توجه بود، گفت: انجام این کار از سوی این سازمان، تیره کردن اقدامات خوب آن در گذشته بوده است.

وی با اشاره به برخی نیروهای سازمان زیباسازی که نسبت به دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی دچار خود کم بینی هستند، تأکید کرد: این افراد در برخی از تصمیمات قاطعانه عمل نمی کنند به این منظور که، جملاتی که از سوی حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری انتخاب می کنند آن روحیه انقلابی را به مخاطب انتقال نمی دهند.

شاکری افزود: این نواقصی است که مکرر به شهرداری گفته شده و شهرداری تهران باید نسبت به رفع آن اقدام کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
من تو این مملکت کاره ای بودم به ساختمانهای کمتر از ده طبقه تو تهران و مراکز استانها اجازه ساخت نمیدادم البته به شرطی که آب و گاز واحدها شون مستقل باشه و سیستم آتش نشانی شون و پله فرار کامل هم داشته باشن
آخرین اخبار